PACO'S COLUMNS
VKBlog Headerimage

DIERENSEKS

donderdag 4 februari 2010 00:01 door paco painter

Dinsdag zag ik Midas Dekkers zitten bij Pauw&Witteman. Er werd naar zijn mening gevraagd over die nieuwe wet waarin het verboden wordt met dieren seks te hebben.

Dat vond Midas maar niks. Hij vond het maar belachelijk. Volgens Midas moet de overheid zich daar niet mee bemoeien.

 

Ik weet het niet, elke keer als ik Midas op het scherm zie bekruipt mij een unheimisch gevoel. Midas lijkt mij zo’n man die bij voorkeur s’nachts bij volle maan achter een stel biggetjes aanjaagt waarbij vooral het gebeuren na de vangst hem in hoge mate bevredigt

Wat Midas volgens mij ook graag mag doen is, elke nacht  een wandeling maken waarbij hij onderweg graag in een poes parkeert. Dat dat wel ten koste van de kattenpopulatie inde buurt gaat, waar, geheel ten onrecht, de kleIne buurtbistro, die tegen lage prijzen iets moois op tafel zet, de schuld van krijgt, daar zit hij niet mee. Elke keer komt hij daar weer mee weg..

Uniek.

Midas lijkt mij een echte doorzetter. Dat zie je ook aan tafel bij Pauw&Witteman. Hij blijft zijn mening fanatiek verdedigen. Seks met dieren moet gewoon kunnen.

Een echte doorzetter dus. Als Midas ,bijvoorbeeld,  met zijn auto al vijfentwintig meter het ravijn in is gevlogen blijft hij gewoon onverminderd gas geven.

Een kant van Midas die weinig mensen kennen. Zo is die man gewoon.

 

Overigens is er wel een voordeel bij die nieuwe wet. De bureaucratie schiet omlaag! Veel ambtenaren zullen worden opgepakt. Ik bedoel; je hoort er niet veel over maar veel ambtenaren zijn gepassioneerde mierenneukers en vooral in de gemeentehuizen vinden op dat gebied ware orgies plaats.

 

Wat ik mij verder afvraag is of er al een onderzoek is gedaan naar groente-en fruitseks.

Zijn er al statistieken bekend waarin duidelijk wordt aangeven hoeveel mannen hun leuter bijvoorbeeld in een pruim steken.? En hoeveel vrouwen er met banaan en komkommer aan de slag zijn? Niet dan? Groente heeft ook gevoel.

 

Daar hoor ik niemand over. Ook Midas niet.

Midas overigens, lijkt mij ook zo iemand die op regelmatige tijden de dierentuin bezoekt, enkel en alleen om zijn fetisj voor konijnenholen uit te leven.

Na zijn momentje van glorie bij Pauw&Witteman moet onze Midas echter vrezen dat hij voorlopig zal worden geweigerd aan het hek bij Artis want bij Artis lopen ze niet weg met mensen die geen verbod willen op dierenseks.

Of dat ook zo blijft als de bezoekersaantallen bij Artis pijlsnel dalen na inwerkingstelling van de nieuwe wet, moeten we natuurlijk nog even afwachten…

 

Dit bericht maakt deel uit van de groep(en)

Volgend artikel in dit blog

93reacties Volg reacties met RSS   aanbevelen afbevelen Waarschuw de redactie Je moet inloggen om het bericht in een van je groepen onder te brengen Attendeer je vrienden Delen op nujij.nl Delen op ekudos.nl Delen op del.icio.us
Avatar van gouddelver gouddelver 04-02-2010 00:18
Wat een kletsverhaal.
Avatar van iris kijkt iris kijkt 04-02-2010 00:18
Van een Marokkaanse kennis hoorde ik dat jongemannen het in de dorpen daar wel eens doen met een schaap of een geit. De meisjes zijn afgeschermd , is ook wat voor te zeggen , maar de dieren niet. Even Mohammed VI bellen.
Avatar van Kokopelli Kokopelli 04-02-2010 00:25
@Paco: Ik heb inmiddels begrepen dat de Nederlandse Bond van Schapendoppers niet is geconsulteerd tijdens de totstandkoming van die dierensekswet.
Avatar van Theo Theo 04-02-2010 00:33
Pas heel laat heb ik iets gezien van seks met dieren.
Ik kan best wel wat hebben, maar dit vind ik walgelijk, ziekelijk.
Dus Midas heeft voor mij afgedaan.
Avatar van Bas Bas 04-02-2010 01:53
Paco: Let op. Midas is een goede vriend van mij. Afblijven!!!!!!!!!!!!!
Avatar van Bas Bas 04-02-2010 01:53
Paco: Let op. Midas is een goede vriend van mij. Afblijven!!!!!!!!!!!!!
Avatar van Bas Bas 04-02-2010 01:55
Paco: Let op. Midas is een goede vriend van mij. Afblijven!!!!!!!!!!!!!
Avatar van Bas Bas 04-02-2010 02:07
Paco: Sorry. Er ging iets mis met de computer. Vandaar een reactie in veelvoud. Terwijl ik dacht dat hij niet geplaatst was. Maar Midas, was een drinkemaatje. Hij is verhuisd. Vandaar dat ik hem nauwelijks meer zie. Maar zijn humor. Weinig mensen hebben dat. Ik heb zo het gevoel dat een avondje stappen met hem ook jou helemaal in zou pakken. Jullie zijn wel aan elkaar gewaagd. Dat heb je wel nodig bij Midas.
Avatar van Bas Bas 04-02-2010 02:10
Paco: Sorry. Er ging iets mis met de computer. Vandaar een reactie in veelvoud. Terwijl ik dacht dat hij niet geplaatst was. Maar Midas, was een drinkemaatje. Hij is verhuisd. Vandaar dat ik hem nauwelijks meer zie. Maar zijn humor. Weinig mensen hebben dat. Ik heb zo het gevoel dat een avondje stappen met hem ook jou helemaal in zou pakken. Jullie zijn wel aan elkaar gewaagd. Dat heb je wel nodig bij Midas.
Avatar van Bas Bas 04-02-2010 02:10
Paco: Sorry. Er ging iets mis met de computer. Vandaar een reactie in veelvoud. Terwijl ik dacht dat hij niet geplaatst was. Maar Midas, was een drinkemaatje. Hij is verhuisd. Vandaar dat ik hem nauwelijks meer zie. Maar zijn humor. Weinig mensen hebben dat. Ik heb zo het gevoel dat een avondje stappen met hem ook jou helemaal in zou pakken. Jullie zijn wel aan elkaar gewaagd. Dat heb je wel nodig bij Midas.
Avatar van Zich van Verre Zich van Verre 04-02-2010 02:38
Hoe dan ook, los van het wansmakelijk idee, heeft hij een punt waar hij zegt dat, als men het over dierenmishandeling heeft, men zich beter kan richten tegen de bio-industrie dan tegen dit.
Avatar van Marjelle Marjelle 04-02-2010 02:44
Paco, ik heb het programma ook gezien, het ging er hier volgens mij niet om dat Midas seks met dieren per se goedkeurt, maar wel om het feit dat er al een wet tegen dierenmishandeling bestaat waaronder ook seks met dieren valt, dus wat dat betreft was er volgens hem geen enkele reden om een nieuwe wet te maken. Zijn punt hierbij is dat er voor het eerst sinds jaren weer een soort van 'fatsoenswet' is aangenomen waarbij er verder niet echt iets verandert aan dierlijke omstandigheden. Het is ook niet voor niets dat de formulering van de wet eerst luidde 'seks met dieren' en later is veranderd in 'ontuchtige handelingen met dieren' (als ik dat goed onthoudeh heb, het is al laat ;)), dit om de bio-industrie uit te sluiten waarin het dagelijkse praktijk is dat mensen bv. varkens aftrekken om aan sperma te komen, etc. Dit in het kort, Midas kan het veel beter uitleggen dan ik. ;)
pauwenwitteman.vara.nl/Archief...[tt_news]=14568&tx_ttnews[backPid]=135&cHash=d9ec6ba839
Avatar van Bas Bas 04-02-2010 03:07
Paco: Er is iets mis met je site. Ik heb er met anderen geen problemen mee.
Avatar van Bas Bas 04-02-2010 03:09
O. Nou gaat het weer goed. Mooi zo. Maar een borrel met Midas zou je geen kwaad doen.
Avatar van assyke assyke 04-02-2010 07:34
Ik denk dat wat midas zegt, je met een korreltje zout moet nemen. Bovendien denk ik ook dat de ergste misdaden worden gepleegd in de bioindustrie en bijvoorbeeld door mensen die hun honden lozen in het bos als ze er genoeg van hebben. Laten ze daar maar eens harder tegen op treden. En die industrie, ja daar durven ze natuurlijk geen wet tegen uit te vaardigen.
Avatar van ceesincambodja ceesincambodja 04-02-2010 07:44
Idee voor een nieuw tvprogramma, Paco? 'Boer zoekt touw.'

Ceesgegroetje
Avatar van laila laila 04-02-2010 08:04
Ik heb het programma niet gezien.
Wel las ik net over het strafbaar zijn van groomers vanaf 1 januar, de verzorgers van kinderporno.
Graag je reactie op mijn bijdrage van 9 uur.
Avatar van VSp VSp 04-02-2010 08:19
2 Dingen:
A. Bezoekers aantallen bij Artis gaan juist óplopen als Midas daar arriveert;
B. Hij heeft wel dankzij al dat dóórzetten een héél mooi sleepbootje bij de 'Omval' liggen.
Avatar van antoinette duijsters antoinette duijsters 04-02-2010 08:30
Paco, blijf van Midas af, verder sluit ik mij aan bij Marjelle.
Avatar van Nummer 22 Nummer 22 04-02-2010 09:14
@Waarde Paco,

Dat Midas D. zich omstreeks 17.46 naar de lokale swami bami afhaalchinees begeeft, is in de goegemeente waarhij woont bekend.

Hij bestelt dan "1 porti BaMiDas, speciaal alleen het moet niet zo stinken zegt hij er snel achteraan. Da's goed meneel, zegt de swami bami afhaalchinees, die tevens kattenvanger is, want u hebt toch wel opgemerkt dat er veel vlees zit in de loempia speciaal, maar weinig katten en poezen in de buurt van het afhaalchinees uitgifte hokje, waar met wasknijpers aan de bestelling snel door het luikje, naar de koks op de achtergrond wordt gegooid. Ik hoorde nog net hard roepen: 1 porie125 BamiDas, stank eruithalen... dassen stinken!

Dat sex met dieren en de lust krijgen om eens lekker een worm flink te nemen, ergens uit een zieke geest komt, dat moge duidelijke zijn. Paarden, Geiten, Schapen, Varkens.. worden niet alleen gegeten maar ook genomen. Je hebt van die "kuttenlikkertjes"als schoot (.....) hand, die eruit zien na het beffen alsof ze een bak yoghurt hebben leeggeslobberd.

Sex met dieren is zo oud als Methusalem, de weg naar Rome en de Via Appia. Dieren als lustobject is gewoon walgelijk. De gedachten alleen aan dat een varken ( soms een jong biggetjes voor de pedofielen dierensexclub, aan de oude oude snelweg naar Venlo, pas op overstekende padden en herten) na eerst door de stront en modder te hebben gebaggerd, genomen wordt... Bah.

Het verbod op sex met dieren, is helaas anders dan de mishandeling van dieren in het algemeen en dat is net zoals kindermishandeling als sex met kinderen.

Het nieuwe programma "So you wanna bee(..) a animal fucker" is een geheide kaskraker.

De imker die geil wordt van bijen, loopt al jaren met een dikke snkikkel op het het naturisten kamp voor bijenliefhebbers.
De beffende kuttenlikker wordt gekozen uit het ras met de lange tongen.

Dierensex, sex met dieren... nu nog de dierenlingerie lijn van M. Dekkers(..) snel verbieden.

Midas, zegt dat sex met dieren moet kunnen,.... jajaja met de WIPkip zeker!
Avatar van madeleine meersman madeleine meersman 04-02-2010 09:30
Ik heb het programma gezien en vond dat Midas (waar ik een hevige fan van ben) overschot van gelijk had. Midas pleitte helemààl niet voor het hebben van sex met dieren, maar zoals Marjelle reeds zei: hij vond dat verbod op mishandeling van dieren reeds in de wet staat. Als boer Jan met koe Bella wil copuleren dan is dat boer Jan zijn probleem, want daags voordien heeft veearts Koen wèl met zijn arm tot aan zijn elleboog in diezelfde vagina gezeten. Wat zou koe Bella nu het meest aangename vinden? Het leutertje van boer jan of de arm van de veearts? En indien diezelfde boer Jan het met pasgeboren biggetjes wil doen: dààr is de wet op dierenmishandeling voor want ik denk niet dat die hun vagina geschikt is voor het leutertje van de boer. Een aantal jaar geleden werd nog iemand veroordeeld omdat hij er schik in vond een merrie met een stok volledig door te scheuren: daarvoor bestond dus al een wet die dat verbiedt.
Dat men toch gewoon porno met dierensex verbiedt! Niet dat het veel zal uithalen, maar het geeft wel een indicatie.
Avatar van Prlwytskovsky Prlwytskovsky 04-02-2010 09:49
Ik steek mijn leuter vaak in een pruim, maar dat is geen fruit.
Avatar van paco painter paco painter 04-02-2010 10:02
@madeleine meersman :Midas is tegen een nieuwe wet. Dan ben je toch niet voor? Of ben ik nu gek?
Ik mijn ogen is er geen enkele reden, ook niet de door hem aangedragen fatsoensrakkersreden-om die wet niet aan te nemen. ik vind dat je dieren moet beschermen tegen dit soort smerigheid.Maar dat is slechts mijn bescheiden mening.Overigens ben ik ook fan van deze unieke man
@Prlwytskovsky :Kijk aan
Avatar van paco painter paco painter 04-02-2010 10:06
@Nummer 22:Midas for president
@Antoinette: ik vind Midas juist een unieke man: een bioloog die om wat voor reden ook afstand neemt van een wet die dieren moet beschermen vind ik uniek.
Avatar van paco painter paco painter 04-02-2010 10:07
@Vsp:ja, dat bootje zag ik.
@Laila; ik ga kijken
Avatar van paco painter paco painter 04-02-2010 10:09
@CeesinC: o ja, in een ziek land als het onze schrikt men niet terug voor zo'n programma
@Asskyje: ik neem nooit iets met een korrel zout. Midas is tegen die wet om wat voor rden dan ook en in mijn ogen spoor je dan niet.Voor de rest mag ik hem wel hoor
Avatar van Nummer 22 Nummer 22 04-02-2010 10:11
Waarde Paco,

Tja, het is precies waar de tokus wringt, het is maar hoe je de wet zelf wilt beschouwen, hetzij als overbodig, hetzij als gewenst. Dierenmishandeling is verschrikkelijk! Sex met dieren, het probleem van de misbruiker, die het zelf niet ziet als misbruik..nee, er is gewoon niets anders om een tokus, snikkel in te steken, te penetreren.
Je vindt altijd wel een stok om mee te slaan, maar de constatering dat er sex met dieren plaatsvindt, is juist het moeilijkste. Moet de wetgever en dierenbescherming nu alle dieren controleren op soa? opengescheurde vagina's, anussen?

Nu, is het wel zo, dat ruiming van de misbruikers de beste oplossing is, gewoon injectie en met de geruimde dieren door Q koorts ( waar komt dan echt vandaan vraag ik mezelf af), Vogelpest ( de Wipkip ziekte), Mond en Klauwzeer ( befziekte), Gekke Koeienziekte ( wie is er gek geworden en door wat of wie?) en met de grijper op de dode veestapel op weg naar het destructiebedrijf. Ruimen die smeerboel!

Ik heb vernomen dat diverse gemeentes het raambeleid, het vergunningstelsel en de opening- en sluitingstijden al in lokale wetgeving hebben vastgelegd. De Wipkippen uit- veelal Oostbloklanden- zijn daar heel blij mee. De internationale wipkippenhandel en mishandeling als een wipkip niet voldoende verdiend voor haar wipkippooier, kan zo een gevoelige slag worden toegebracht.
Helaas, laat justitie flinke steken vallen door een wipkippenhandelaar even vrij te laten om naar zijn pasgeboren kuikentje te laten kijken.

Die is er zo snel tussen uit gepiept! en heeft nu met zijn companen Snoeshaan, en Walgvolgel een discotheek voor nieuwe wipkippende toeristen geopend in het verre Turkey ( Kalkoenië).

Daar moet onze zeergeleerde professor maar eens een onderzoek naar doen.


De Nederlandse Vereniging van Misbruikte Bananen, Komkommers en Winterwortels "Hoe blijf ik eruit", heeft in samenwerking met de Het Nederlands Genootschap van misbruikte Kuttenlikkerjes, een brandbrief gestuurd naar de minister van Handbouw, Veeinteelt en Pisserij.
Avatar van paco painter paco painter 04-02-2010 10:12
@BAs:los van die belachelijke reden van Midas om tegen die wet te zijn vind ik het een fijne man hoor
@Marjelle:Ik vind het raar dat je vanwege het fatsoenrakkerige karakter van de wet, tegen bent. Hij zou, als geen ander, elke manier moeten aangrijpen en bevorderen die de dieren tegen dit soort smerigheid beschermt.Al bestaan daarnaast nog 20 andere wetten waarin dit (twijfelachtig) geregeld is
Avatar van assyke assyke 04-02-2010 10:13
Ass kye?


Nou ja, omdat jij het bent;-)
Ben je al een beetje gekalmeerd, want midas heeft wel iets in je losgemaakt geloof ik;-)
Avatar van paco painter paco painter 04-02-2010 10:15
@Zichvanverre: niet 'beter' maar 'ook'richten
@Bas: omdat Midas een goede vriend van jou is mag ik geen kritisch/satirische column over hem schrijven.Dat dacht ik niet.
Avatar van madeleine meersman madeleine meersman 04-02-2010 10:15
"Midas is tegen een nieuwe wet. Dan ben je toch niet voor? Of ben ik nu gek?"

Waar zeg ik dat hij "voor" is? "voor" wat? voor de wet alleszins niet, maar dat wil toch niet zeggen dat je tegelijk pleit "voor" dierensex?

Ik denk dat Dekkers als geen ander weet waarover hij praat. Hij heeft er een heel boek over geschreven: "Lief Dier": www.txtxs.nl/artikel.asp?artid...
Avatar van paco painter paco painter 04-02-2010 10:18
@Assyke:sorry.Jazeker, ik neem het op voor dieren waar ik kan.En als ik dan deze Midas achteloos fhoor zeggen dat die wet er maar niet moet komen want anders krijgen we weer met fatsoensrakkers te maken, dan reageer ik daar op.
@Theo, voor de rest is het een fijne man hoor
Avatar van paco painter paco painter 04-02-2010 10:19
@Kokopelli:beschamend
@Iris:we leven hier in Holland. Dacht ik
@gouddelver:neem nog een lijntje
Avatar van zelfstandig_journalist zelfstandig_journalist 04-02-2010 10:21
Heb het programma natuurlijk niet gezien, maar Midas een beetje kennende, sluit ik mij aan bij de overige pleitbezorgers voor hem. Even terzijde: wat zou ook nog het nut zijn van de rem van je auto intrappen, als je al 25 meter het ravijn bent ingestort :-)?
Avatar van Nummer 22 Nummer 22 04-02-2010 10:25
@ Waarde Paco,

Fatsoenkikkers zijn we! Rakkers.
Avatar van Tegen Sex -Afdeling België Tegen Sex -Afdeling België 04-02-2010 10:32
Amai, ollanders........Sodom & Gomorra ! Alle sex met niet mensen moe verboden worden.
Avatar van paco painter paco painter 04-02-2010 10:40
@Zelfst.journalist: JUIST, Midas kennende begrijp ik niets van zijn argument.Dieren gaan voor welke argumenten ook
over die rem,goede vraag.Mag je zelf invullen
Avatar van gewebkijk gewebkijk 04-02-2010 10:43
bekijk de uitzending nog maar eens, en dan goed luisteren.
midas drijft misschien lichtelijk de spot maar zegt niets verkeerds.
je moet wel het geheel in ogenschouw nemen, en er niet enkele zinnen uitlichten.
Avatar van Paco Paco's Vriend 04-02-2010 10:56
Paco gelezen en dan HUM. Heeft niet veel om het lijf. Ik heb ook kleine beestjes sperma, in mijn bed miljoenen beestjes, zelf in een gekookte aardappel, en ik vreet ze allemaal op.
Avatar van Marjelle Marjelle 04-02-2010 11:00
Volgens Midas beschermt deze nieuwe wet dieren 'niet meer' dan de wet tegen dierenmishandeling die er al is, Paco, dat vind ik toch wel essentieel als dat klopt. In die zin schiet niemand er volgens hem dus wat mee op, plus daarbij de hypocrisie van veel politici e.a. die opeens het fatsoen zelf lijken uitgevonden te hebben en zich lekker kunnen verschuilen achter zo'n fatsoensrakkerwetje, 'kijk mij nou eens flink de boel aanpakken'. ;) Maar wel de andere kant opkijken als het om alle verkrachtingen, martelingen in de bio-industrie gaat, want dat is dan opeens een héél ander verhaal. Kortom, dat kost teveel geld.
Avatar van paco painter paco painter 04-02-2010 11:01
@Gewebkijk:nogmaals; ik hoor hem duidelijk zeggen dat die wet voor hem niet nodig is.
En ik vind van wel.
Avatar van klaphek klaphek 04-02-2010 11:01
Zucht. Dagelijks worden tienduizenden mannetjesdieren in de vleesproductiesector afgetrokken. Vervolgens worden de vrouwtjesdieren met een inseminatiedildo bevrucht. Dat mag. Je mag het ook filmen en uitzenden in het NOS journaal. Meerdere keren gezien. Dat is allemaal om er geld mee te verdienen, en daar gaat niets aan veranderen. CDAers die zichzelf agrarier noemen kunnen gewoon hun gang blijven gaan. Foei voor Midas, om dat hypocriet te vinden.
Avatar van paco painter paco painter 04-02-2010 11:04
@MArjelle:Prima, maar dat juist iemand als Midas hier zo'n uitspraak doet in plaats van die wet, ongeacht
dat het een fatsoenrakkerswetje is,te omarmen omdat het goed is voor dieren, begrijp ik dus niet.
Avatar van paco painter paco painter 04-02-2010 11:05
@Klaphek.mee eens.Maar dat is een andere discussie.Zucht
Avatar van peterus peterus 04-02-2010 11:07
Ik vraag me af hoe je dat controleert? Komt er een dierensekspolitie?

fruitmoetooknietmogengroeten
Avatar van Marjelle Marjelle 04-02-2010 11:18
Wat ik ervan begreep, Paco, is dat hij niet dacht dat dieren onder die nieuwe wet er ook maar een haar beter van zouden worden.
Avatar van Arnold Kemp Arnold Kemp 04-02-2010 11:30
Dag Paco,

"Midas lijkt mij een echte doorzetter. Dat zie je ook aan tafel bij Pauw&Witteman. Hij blijft zijn mening fanatiek verdedigen. Seks met dieren moet gewoon kunnen."

Ik deel je mening over Midas niet. Tegen een verbod zijn is iets anders dan "Seks met dieren moet gewoon kunnen". Je hebt nu van die mensen die een kleine overheid willen of geen hoge dunk hebben van het regulerend vermogen van de overheid.

Voorzover ik Midas ook als (publiek) mens kan kennen beoordeel ik hem niet als iemand die blij is met dierenseks. Midas lijkt mij vooral een eigengereid iemand die zich weinig zal laten gezeggen. En mogelijk weet hij dat ook van die dierenpornohandelaars. Die vinden dan wel weer nieuwe wegen.

Wat dierenseks betreft, de menselijke perversiteit kent geen grenzen. Necrofili, sex met lijken, staat bij mij nog steeds bovenaan. En dan volgt al snel pedofilie en dierenseks. Alle drie vormen waarbij niet verwacht mag worden dat de ander zijn instemming "vrijwillig" kan hebben gegeven. En daarom heb ik geen problemen met fruitseks.
Avatar van martin martin 04-02-2010 11:31
En zo is ie Marjelle, maar wat de nieuwe wet wel mogelijk maakt is dat dierenpornoproducenten aangepakt kunnen worden . Ook hier is Nederland kennelijk de grootste producent van. Maar die producenten maken zich dan weer niet schuldig aan dierenmishandeling, want dat is verboden. (De partij voor de dieren zal er vast anders over denken die trekken de discuzz door naar het willig maken van dieren voor de bevruchting middels KI. Ja dan krijg je de boeren en fokkers wel mee.) Verder is het een flutwet die niet nodig was en van Middas Dekkers blijf je af. De man is orgineler in zijn denken dan het hele VKB bij elkaar.
Avatar van Smokey Smokey 04-02-2010 11:33
Geweldige humor paco!
Het viel mij ook tegen van Midas, dat hij het accent op de fatsoens"" rukkerij" legde.
Hij had een goed woord kunnen doen voor onderdrukte dieren in het algemeen en dat liet hij (helaas) na. Als hij dàt DUIDELIJK had weten te maken dan had hij een punt.
Eindelijk weer eens echt kunnen lachen, bedankt!
Avatar van Marjelle Marjelle 04-02-2010 11:38
Klopt, Martin, ik hoorde gisteren ook dat Nederland de grootste leverancier van dierenporno is, en wat er dan gebeurt is dat het hele zootje in de illegaliteit verdwijnt en er helemaal geen controle meer op is.
Avatar van Rein-John Scholtens Rein-John Scholtens 04-02-2010 12:07
beste Paco,

Betrokken stuk. Er schijnen inderdaad mieren gefokt te worden hier op het stadhuis. Het is weliswaar een gerucht maar ik begin er steeds meer geloof aan te hechten.
Ik vind Midas Dekkers een aangename bioloog omdat hij niet overdreven kinderachtig doet met dieren.
Voor mij is het duidelijk. Voor dieren moet je goed zijn. Ik voel mij sterk verantwoordelijk voor de dieren en zeker voor de dieren die aan mijn zorg zijn toevertrouwd.
Uiteraard ben ik voor een verbod op seks met dieren omdat ik een groot en fel tegenstander van dierenmishandeling ben.
De mensen die verantwoordelijk zijn voor de dieronwaardige bio-industrie zouden ze eens een maandje in een kooi van één bij één meter moeten zetten of met hun blote kont in een teil met ijskoud water. Misschien komen ze dan tot inkeer. Bah, bah en nog eens bah!!
En nu ga ik weer verder met het inzingen van het wonderschone nummer "Davy's on the road again" van Manfred Mann. Wij "coveren" dit nummer op onze hele eigen wijze.
Groet.
Avatar van Nummer 22 Nummer 22 04-02-2010 12:25
@ waarde paco c.s.

Hier het antwoord van onze zeer gewaarde criticaster & onderzoeker de professor R. Leijdecker (1955) van het O.I.L(1955) die ik zojuist per thermisch fax papier ( waar vindt je dit nog) heb mogen ontvangen en aan de bloggers moest mededelen, voordat de tekst verdwijnt.

"Dat meningen en argumenten over dierenmishandeling, al dan niet inclusief sexuele eenzijdige handelingen, de gemoederen op Paco's blog, bezighoudt laat niet onverlet dat het hebben van meningen en argumenten een moeilijk en niet te overbruggen kloof is tussen wat feiten zijn en wat meningen en argumenten zijn.

Een mening hebben in ons land is gelukkig onze vrijheid van meningsuiting en verankerd in onze grondwet, dat argumenten noodzakelijk is om een mening te onderbouwen is alleen maar te prijzen, maar dat feiten zelf ieder verstand te boven gaat, is ook weer bij dit onderwerp goed te merken.

Juist het EENZIJDIG HANDELEN naar en met dieren is de basis van wat wij mishandeling noemen. Sex met dieren is dan ook eenzijdig handelen, want ik heb nog nooit een schaap hore blaten"mehhhh neem mij"

Dus: het EENZIJDIG handelen en bepalen dat een dier/dieren , in deze kwestie, van alles moet ondergaan van gedwongen sperma afname ( een industrie die miljarden oplevert), opsluiting als proefdier voor de bio industrie, langs de weg worden gezet als een vakantie aanbreekt, verwaarlozing door het onthouden van voedsel en aandacht, afgeschoten als jachttrofee, opsluiten in de massa verzamelstallen van de kippen, varkens en geitenhouderij, afmaken als een dier kreupel werd door sportinspanningen, enz.enz. is de KERN van wat wij mishandeling noemen, ongeacht het verkrachten van dieren in welke vorm dan ook is DUS OOK DIERENMISHANDELING.

Het verbod is daarmee een terechte bekrachting dat deze ongewenste uitwassen NOOIT getolereerd dient te worden. Een wet is daarmee een WET! "
Avatar van paco painter paco painter 04-02-2010 12:48
@Nummer 22:dank je.geheel mee eens
@Rein-John:Zeg dat wel:bah!
@Smokey:dank; ik krijg, naar aanleiding van de reacties, het gevoel er helemaal naast te zitten.
@MArtin:omdat iemand origineel is mag je niet meer kritisch zijn? Wat is dat voor iets raars.Die wet moet er gewoon komen, ook al vindt heer Midas dat niet nodig.Deze wet niet aannemen is hetzelfde als deze grove dierenmishandeling maar door de vingers te zien.En daar pas ik voor.Dan weiger ik deze keer even te lachen om Midas.En misschien is het een flutwet.Maar het is in ieder gevale iets.Wat zou jij ervan vinden als er een wet komt op verbod op wapenhandel(jouw stokpaard) en dat er dan een op Midas gelijkend persoon even komt vertellen dat dat niet nodig is om een of andere flutreden?
Avatar van paco painter paco painter 04-02-2010 12:52
QArnold kemp.Als MIdas niet blij is met dierenseks zou hij de nieuwe wet omarmen.
overigens geloof ik ook niet echt dat hij er blij mee is, maar dat terzijde
Avatar van paco painter paco painter 04-02-2010 12:54
@MArjelle;dat ziet hij dan verkeerd.Want beter een flutwet dan helemaal geen wet.Oftewel wetteloosheid jegens dieren.
Avatar van Nummer 22 Nummer 22 04-02-2010 12:55
@ Paco,

Ook een hekel onderwerp: Het verbod op coffeeshops! Onze professor heeft daar nog een rapportje over opgesteld.
Ook namens hem, de hartelijke groet en zet uw werk voort!

Paco, je zit er niet helemaal naast, de kern is geraakt, de gemoederen in opstand, maar perceptie viert ook hier weer hoogtij.
Avatar van Nummer 22 Nummer 22 04-02-2010 12:59
Paco, dat idee van injecteren met Q koorts virus omarm ik, maar met Ebola virus lijkt me meer passender!
Avatar van paco painter paco painter 04-02-2010 13:01
Nummer 22: mee eens, maar q koorts duurt wat langer
Avatar van Nummer 22 Nummer 22 04-02-2010 13:32
Paco c.s. kijk eens naar de naam Pauw & Witteman..??? hoe zou dat nu zijn met een Pauw 's gedachten..hij moet zijn familieleden ook beschermen.
Q koorts, ach laat ze dan ook maar leiden. Ebola gaat wat sneller
Avatar van Paco vriend Paco vriend 04-02-2010 13:51
Klaphek rechtese BAL ga even freubelen ja... Vervelend om zo´n blog met Gristelijke non te bevlekken.
Avatar van Luciver Luciver 04-02-2010 14:09
Ik snap maar niet waarom je geen genoegen neemt met de wet op dierenmishandeling die er al is.
Wat valt trouwens allemaal onder seks met dieren? Het meisje dat zich laat likken door haar hondje, is die strafbaar? (Of krijgen we hier Clinton-achtige redenaties als 'orale seks is geen seks?') Ook ik ben puber geweest en heb mijn pik wel eens ingesmeerd met stroop om de poedel van de vriendin van mijn zus ten dienste te zijn. Nee, dit ligt ver van dierenmishandeling. Maar stappen verdergaand natuurlijk wel. Wie wel eens in een seksshop is geweest schrikt van het ruime assortiment aan dierenseks daar aangeboden, en ik zou er niet te lang naar kijken want dan hou je je eten niet binnen. Psychiatrische hulp lijkt me daar meer geboden dan straf, eventuele straf is al op te leggen vanuit de wet op dierenmishandeling.
Avatar van Zich van Verre Zich van Verre 04-02-2010 14:25
Krijg de duvel maar niet uit mij, maar heet Zich van Verre
Avatar van |POEPLAP & SCHAAMTE |POEPLAP & SCHAAMTE 04-02-2010 14:47
@ Paco, ter ondersteuning ! c.s.

Luciver en Zich van Verre, verdomd dat stroop moet wel een hele kleverige boel zijn geweest, het woord OOK maar weglaten, u impliceert dat andere pubers zich ook schuldig maken aan dierenmishandeling en de sexuele uitspatting(en).

Christine Le Duc, is dan meer Christine Le Duck! U weet dat Katrien Duck ook regelmatig genomen werd door Donald? of.. hoe zijn anders Kwik, Kwek en Kwak als eend ter wereld gekomen.

Als u stelt dat orale seks geen sex is, dan pijpt u toch eens lekker de herder van de buren. Nogmaals eenzijdig opgelegde dwang is net zoals pedofielen beweren dat het goed is voor de jongeman of jongedame lust te leren beleven.. ze willen het zelf.
Dus Niet!

Maar, de smeerlappen, smeerpijpers,die ooit mijn guppy durven mishandelen en verkrachten die zal ik eens laten voelen wat het is eenzijdig te worden afgeranseld door mij en wel zo dat ze tot bloedens toe en kermend van de pijn en om genade hun zojuist afgehakte snikkel, weggeknipte tong, in een doggy bag mee naar huis te mogen nemen.

En over die gristelijke moralisten en zelfbevlekkende predikers die hel en verdoemmenis roepen, die zullen zich zeker naast het misbruiken en geestelijk mishandelen van misdienaren zich ook vergrijpoen aan de kerkrat in de spelonken van de duivel!

Stelt u toch eens voor dat uw hond, poes ineens begint te praten.... Papagaaien misbruik is nog onbekend, de reden laat zich raden.

Toch!
Avatar van Alexandra-Manning Alexandra-Manning 04-02-2010 15:45
Midas is gewoon in de contramine om in de contramine te kunnen zijn. Zoals altijd. Zo doet hij bijvoorbeeld ook altijd alsof hij een pesthekel aan honden heeft en poezen de enige huisdieren zijn die ertoe doen. Totdat hij een keer te gast was bij Villa Felderhof en stoeide en knuffelde met de hond in residence. Op Felderhofs opmerking dat Midas toch niet van honden hield, trok Midas zijn wenkbrauwen op en mompelde iets van "je weet toch dat ik altijd chargeer". Zo ook in dit geval over sex met dieren en de wet.
Avatar van Opsporing Verzocht Opsporing Verzocht 04-02-2010 15:56
(door onze verslaggever)

SCHANDE!
In het plaatsje Dieren, doen hardnekkige geruchten over een als clown vermomde persoon die op de straat loslopende honden bij een dierenuitlaatplaats aanspreekt en in hun oren iets fluistert, waarop de honden met de staart tussen de benen het hazepad kiezen.
De hond die niet snel reageert, veelal een bejaarde hond van zo'n jaar of 16, verdwijnt in het bestelbusje, waarna deze - oh arm dier- op een vreselijke wijze wordt misbruikt om daarna eruit te worden gezet
Het programma Undercover in Nederland toont volgende week de beelden van deze clown, die zegt er heel veel lust aan te beleven om vooral oude honden te penetreren. Zijn masker zet hij af en het gezicht wordt bekend. Deze beelden worden nog schokkender als de clown een praktijkvoorbeeld laat zien van een pekinees die wordt misbruikt. De clown zegt vooral gek te zijn op allochtone honden; de pyryneese berghond, de duitse herdershond, de belgische bouvier, de pekinees en het lekkers vindt hij de Schotse windhond, die is zo lekker anorexia.

Dus mocht u de clown herkennen, blijft uit zijn buurt met uw poes, kat, hond en huisbiggetjes. Benader hem niet maar bel de lokale dierensexpolitie.
Het signalement: noordafrikaansblank uiterlijk, clownsgezicht en een hondenriem zoner hond. Hij is bezig met zijn ranzige mishandelingen tussen 18.00 en 00.uur bij u in de buurt.
Ook wordt verzocht de puppies binnen te houden.


.
Avatar van Paul Nijbakker Paul Nijbakker 04-02-2010 16:18
Lief Dier het boek van Midas over Bestialiteit geeft een humoristisch beeld van de gewoonte door de eeuwen heen. Nu behoor ik niet tot de lieden die roepen steek je paal in een garnaal (inter species sex is trouwens verboden in Zuid Afrika volgens District 9), maar grasnaaiers kan ik wel begrijpen, wie raakt en nu niet opgewonden van die sexy groene blaadjes (kwijl).
Avatar van martin martin 04-02-2010 16:22
Paco ik zeg van Middas blijf je af. Jij brandt hem af, ik neem het voor hem op (Zal ie op zitten te wachten: wapenhandelstokpaard neemt het op voor bioloog Dekkers.) Hij zit er een beetje naast. Dat vind ik ook. Ik zeg niet dat die wet er niet moet komen, want ik noem het positieve aspect van de wet en dat is dat bedrijven die dierenporno maken aangepakt kunnen worden. Nederland is grootmacht op dit gebied (echt iets om trots op te zijn) en het heeft dus zin hier iets tegen te doen.
Avatar van Opsporing Verzocht Opsporing Verzocht 04-02-2010 16:26
Q PAco, volgens mij ben jij heel druk aan het werk.., maar dit terzijde.

Die Paul toch, een tip neem eens een madeliefje. Het is overigens Kwa Zulu Nagarnaal overigens, maar dit ook terzijde.

Enkele tips voor u als grassnaaier.

Het putje op de golfbaan ( ArsHole in one actie)
Een roos van vlees ( naar j. wolkers)
Het gras aan de overkant
het zijn groene sprieten, blaasjes zitten aan de bomen , struiken en planten.. bent u wellicht die bladluis verkrachter?
Ook een sprietje kriebelt
De oorworm windt zich al op

Nee, we moeten allemaal maar aan de dierensex! De Geldwolf, Aasgier, Blinde Vink,Tyfushond, moeten maar eens een flinke beurt hebben. Ze komen veel voor in de omgeving van Aedrenhout, Wassenaar, Laren (NHL), Blaricum, Hilversum, Vught en op het binnenhof.
Avatar van Opsporing Verzocht Opsporing Verzocht 04-02-2010 16:34
De Dierensex industrie onder leiding van Christine Le Duck en Marlies Dekhengst zijn de onbetwiste koninginnen met hun speeltjes.

Weet je wat echte mishandeling is?

Een hond een jasje aantrekken, de nagels laten vijlen, een wintermutsje, een collier omdoen en een hotel boeken all inclusive, de haren kleuren, als beffertje verhuren aan eenzame vriendinnen "Oh, hij likt zo lekker, jaaaaaa precies daar bij mijn klitje"

Ooit werkte ik op de SEH en daar kwamen twee vrouwen waarvan de een nogal last had en heeft van een geur tussen haar labia, de andere begeleidde haar en was haar vriendin.
De arts bekeek de locatie en haalde daar een stukje bot met wat resten rottende vlees uit.
Waarop de dame in kwestie zei dat ze gewend was een stuk karbonade in haar vagina te stoppen, waarna hun hond het eruit mocht happen en likken, daar werd ze zo opgewonden van, alleen.. dat stukje was de hond vergeten en zij dus ook..
Een echt ranzig verhaal, maar waar gebeurd

Vervo;lgens werd de hele afdeling gesloten, alle ramen opengedaan want de geur was gelijk een verotte bushok met dode zakratten ( u kent deze geur zeker wel)

Over de stoelpoten en colaflessen maar te zwijgen.

In een SEH van de dierenkliniek kwam een paard binnen die na het anale onderzoek verlost werd van een complete Billy kast (Ikeja), maar dat is nu hier ter plekke verzonnen.



.
Avatar van Rubio Rubio 04-02-2010 16:35
Ben bang dat Midas onze kroeg niet meer in komt...'uitgekakt' in ons stadje.
Ik heb met kromme tenen en plaatsvervangende schaamte naar hem zitten kijken en luisteren..en vind P & W ook steeds meer 'sensatiebakken' worden.
Avatar van Opsporing Verzocht Opsporing Verzocht 04-02-2010 16:45
Rubio, je hebt volkomen gelijk... wanneer zien we de man met de lul in de mond verschijnen als resultaat van een (mislukte, naar onze kijk) en voor hem gelukte platies cosmetisch surgery, want ze kunnen lullen en lullen,.

De volgende stap is een real live soap uit het palingdorp waar de zaneger J.Smit een paling in zijn hol laat glibberen, want dat is goed voor zijn IQ.

Nog verder ranzig in P&W is de gast aan tafel, die gewoon zijn met wratten omgeven en flink ruikende snikkel aan het volk toont, waarna P. vraagt mag ik eens proeven?

Nog erger.. is dat Witteman zijn reet ontbloot, de pony van Belinda Meuldijk naar binnen wordt gebracht en zijn ponylul in de kont van Witteman mag rammen warbij Pau zich voor het gehele nederlandse sensatiezoekende kijkersvolk eens lekker laat pijpen door een keeshond.

Verschrikkelijker... een kist met een verse kadaver van een net geruimde geit wordt plechtig geopend waarna alle gasten hun bordje mogen vullen als een lopend buffet, maar eerst zal Mattijs van Nieuwkerk laten zien hoe een geit gevuld wordt met zijn poeppraatjes..hij gaat op de geit zitten en leegt zijn hilversumse darmen.

De klapvee stimulerende begeleider roept dan hard: Geen Probleem, we hebben een kijkcijfer hit: Er kijken nu 15, 9miljoen met een top op de bible belt.

Zulke zaken dus.
Avatar van Jeroen en Paul Jeroen en Paul 04-02-2010 16:48
Dank u wel voor zulke programma ideeën. we zullen de som op de proef nemen. Kunt u ons het telefoonnummer van Belinda Meuldijk geven?

Wij zijn u zeer erkentelijk!
Avatar van nelus nelus 04-02-2010 18:30
Ik weet het, het is de kop in het zand steken. Maar ik wil het allemaal niet meer weten, niet meer horen en niet meer zien. De perversiteit. De primitiviteit. De ellende, die mensen (mensen ?????) aanrichten.
Je kunt het niet zo gek bedenken of wij hebben wel een stem in het kapot maken van iets dat mooi is.
Ik was al niet vrolijk over dit schepsel en heb niet de hoop er ooit nog eens trots op te worden.,
Avatar van Rubio Rubio 04-02-2010 18:49
Opsporing Verzocht; Waarvan acte dus..da bedoel ik.....
Of gaan we door tot het 'gaatje/gat...?', want ook Fokke en Sukke en Nico Dijkshoorn schijnen zich hier heerlijk mee bezig te kunnen houden, zelfs met een olifant...
Zèlfs die leuke kerel van Albert Heijn... hàmsterèn....!

Nelus; Laten wij het maar 'gewoon' bij het aaien van de 'poes' houden..de rest bekijkt het maar..
Avatar van Gus Gus 04-02-2010 18:52
Hm, n.a.v. het hele gedoe rondom sex met dieren een site bezocht Animalsex.
En wat zag ik, honden die mateloos genieten, paarden idem dito. En de dames ook!
Me dunkt niks mis mee.
En dat wordt mateloos afgestraft.
Wat niet mateloos afgestraft wordt, dat is het mateloze bedrag wat Bos over de balk heeft gesmeten met de banken kwestie. Arbeiders die, het liefst, tot in het graf moeten doorwerken.
Nee, we gaan voor dit kabinet met z'n mateloos ridicule ingrepen.
Trouwens die anonieme vraagteken hoofden heb ik de grootste minachting voor.
Show your face zoals Midas.
Avatar van Joop Joop 04-02-2010 19:24
Waarom zou seks met dieren eigenlijk verboden moeten worden? Omdat het tegen hun "wil" gebeurt? Hebben dieren dan een wil? Meent een koe die op een gegeven moment "gebruikt" is door boer Harms dat ie "misbruikt" is? Levert dat een post-traumatische stress-stoornis op bij zo'n koe? Gaat zo'n koe zich tegenover zijn (haar) mede-koeien schamen?

Ik heb het nooit geprobeerd, een koe nemen, maar ik kan me voorstellen dat ze tijdens de "daad" gewoon blijft graskauwen. Dat kleine mensenpikkie zal daar echt geen verandering in brengen. Wat dat betreft is het hetzelfde als een kaars in je kont stoppen. Heeft die kaars totaal geen last van.

De reden dat het verboden moet worden is dat sommige lui zich met een koe vereenzelvigen (het mag mij niet gebeuren, en dus een koe ook niet"). Sommige lui willen het ook niet weten. Net als dat je collega tegen je zegt dat ie afgelopen nacht geweldige seks heeft gehad. Je gaat het tegen je wil automatisch voor je zien.
Avatar van Nummer22 Nummer22 04-02-2010 19:26
Wel ooit op een Wipkip gezeten?
Avatar van ook bioloog ook bioloog 04-02-2010 20:32
beste paco.
je zegt verschillende keren dat je Midas zijn houding niet begrijpt. Ik denk dat wel te doen.

Een argument tegen vele zaken die het fatsoen aangaan is dat het niet natuurlijk is. Noem het allemaal maar op: necrofilie, homoseksualiteit, bestialiteit, etc.

Dat is een misverstand. In "de natuur" komen al die dingen voor. Eendengroepsverkrachtingen, dode duiven die genomen worden omdat ze in de "paarhouding" liggen, mijn konijn dat regelmatig op de kippen zit en niet te vergeten de homoseksuele duitse pinguins. Wat nou niet natuurlijk?

Een overheid moet uitkijken wetten te maken die natuurlijk gedrag van dieren (en dus ook mensen) beperken. Prostitutie is ook niet uit te bannen.

Mijn grootouders hadden vroeger een boeren-fox. Ik kon daar in huis niet op de grond een boekje liggen lezen, want dat beest presteerde het om uitgebreid mijn been te berijden wanneer ik dat deed. Als dat met deze wet nu gebeurt, ben ik dan strafbaar? of de hond voor aanranding of iets dergelijks?

Dan nu over dierenleed. In hoeverre is bestialiteit dierenleed? Ik weet bijna zeker dat een hond het heerlijk vind om te tongzoenen, en ik kan me voorstellen dat het voor een hengst ook wel eens lekker is om gepijpt te worden door iets zonder paardenbek. Anders wordt het als de sex door het dier als een vernedering wordt ervaren, of er fysieke schade is. Als je naar de wetten voor sex tussen mensen kijkt, dan worden die zaken aangepakt die schade berokkenen.

En dat is het punt. Niet alle sex met dieren is meteen mishandeling, en waar er duidelijk wel mishandeling is, daar zijn al wetten en regels voor. Dat er een grijs gebied is (je kunt het de dieren niet vragen) geef ik meteen toe, maar dat betekent niet dat meteen alles maar verboden moet worden.

Deze wet doet mij denken aan die staat in de verenigde staten, waar nog steeds een wet bestaat die orale sex verbiedt. Een fatsoenswet die heel moeilijk te controleren is. Er zijn vast mensen in Nederland die ook graag die wet hier ingevoerd willen zien.

Wanneer zijn we verlost van al die religieuzen die anderen in hun vrijheden willen beperken zonder goede redenen daarvoor?
Avatar van Leidse Glibber Leidse Glibber 04-02-2010 21:35
Hij heeft inderdaad wel eens gekke reacties dat klopt, maar vind ook dat we in Nederland tegenwoordig alles bij wet willen regelen.
Avatar van Rene Scheffer Rene Scheffer 04-02-2010 22:24
Wat een reacties.....ik zit op de tour van Marjelle en anderen. Wet voegt niet veel toe.
Zowel Paco als Midas overdrijven graag bij wijze van leuke stijlfiguren.
Avatar van Mephisto Mephisto 04-02-2010 23:05
Wat is eigenlijk het nut van alle publiciteit rond bestialiteit?
Even kort door de bocht: Van Gogh noemde moslims geiteneukers, die wordt omgelegd door een radicale fundamentalist en vervolgens komt de Nederlandse regering met een verbod op sex met dieren?
Wie heeft er dan een plank voor z'n kop?
Avatar van R. Kruzdlo R. Kruzdlo 04-02-2010 23:06
Paco geweldig, de mens stand van de aap af wat wil je nog meer.
Avatar van Mephisto Mephisto 04-02-2010 23:09
In navolging van Kruzdlo: apen zijn we.
www.wereldnatuurbestrijdingsfo...
Filmpje onderaan de pagina!!
Avatar van R. Kruzdlo R. Kruzdlo 04-02-2010 23:14
Nog iets Mephisto:

Koptekst is...: Dierensex

Maar sex met dieren is iets anders.

Ik heb niet zolang geleden een ezel in zijn stijve piemel zien bijten omdat hij het vervelend vond zijn vocht niet kwijt te raken tussen de rails. Hij beet in zijn piemel en kwam klaar = dierensex.

Is het dan niemand op gevallen dat dierensex iets anders is dan sex met mieren.

Mierenneukers zijn de meeste...(...)
Avatar van Mephisto Mephisto 04-02-2010 23:39
Nee, een verbod op dierensex, dat zou er nog bij moeten komen. André Koevoet die elk diertje gaat verplichten enkel nog te seksen met als enige beweegreden zichzelf voort te planten. En dan nog liefst met ogen dicht en kleren aan. In navolging van zijn eigen geloofsgemeenschap. Neen, dank u.
Avatar van R. Kruzdlo R. Kruzdlo 04-02-2010 23:47
Tegenwoordig hebben dieren kleedjes aan. Tegen de kouw, regen en als ze ongesteld zijn een exstra broekje.

Ik schijt liever in mijn eigen broek dan dat ik als mens tussen die dieren moet wandelen.

Dit staat in de KOP-TEKST...

DIERENSEKS

donderdag 4 februari 2010 00:01 door paco painter
Tags: wet, dierenseks

Niemand is toch tegen dierensex
Avatar van R. Kruzdlo R. Kruzdlo 04-02-2010 23:51
Paco: (...) mensen die geen verbod willen op dierenseks.

Is toch wel iets anders dan sex MET dieren hebben.

Soms is de taal de gevangenis waar men eigenlijk niet in wil zitten.
Avatar van Nummer 22 Nummer 22 05-02-2010 09:38
Ach, De NVSH Nederlandse Vereniging van Sex met Huisdieren is ook al opgeheven!
Avatar van eva eva 05-02-2010 17:12
Mierenneukers...haha.

Maar ik ben wel benieuwd wat het volgende verbod is:
dieren in de reclame?
gr eva
Avatar van Annet Annet 06-02-2010 11:39
Midas heeft bij mij helemaal afgedaan
er zijn grenzen en die mogen niet overschreden
worden, wij moeten die grenzen aangeven,
dát is volwassenheid, dat is ethiek, ik vind dit
net als kinderporno, één van de meest walgelijke
en onbegrijpelijke onderwerpen die er bestaan,
de mens op zijn afschuwlijkst!
Avatar van Mephisto Mephisto 07-02-2010 00:30
Heb je die blonde trien gezien?
Díe was pas fout!
"Over Jezus Christus gesproken: als God had gewild dat wij sex met dieren hadden, waarom heeft hij ons dan anders geschapen?"

Midas: "Zal ik je een geheimpje verklappen? God bestaat niet."
Avatar van NummeR 22 NummeR 22 09-02-2010 13:07
Groot geschapen, klein geschapen, helemal niet geschapen maar afstammelingen van de aap! Dus wij zijn bij de beesten af

Midas: God bestaat niet, bewijs het maar!"dan ga ik geloven.
Avatar van Di Mario Di Mario 12-02-2010 23:41
Ik zal me de volgende keer gedragen als ik de buurvrouw.....

Love as Always
Di Mario

Inloggen is niet verplicht om je commentaar achter te laten.

Beperkt HTML (<b>vet</b>, <i>cursief</i> en <u>onderstreept</u> toegestaan; webadressen worden automatisch omgezet in werkende links).

  •  
Profielfoto paco  painter

paco painter

Woonplaats: edam
HEB JE OOK EEN STATEMENT? mail pacocritici@hotmail.com en je statement wordt hier geplaatst. SINDS BOS EN EURLINGS NAAR HUN GEZIN VLUCHTTEN, HEBBEN ZE NU DE STATUS VAN POLITIEK VLUCHTELING
  • Niet verplicht
  • Je boodschap moet minstens 5 en hoogstens 1500 tekens bevatten
  •  

MIJN LIEVELING DE MEREL

UW HORRORSCOOP.APRIL:"RAM"

 

RAM - 21 maarti-20 april 

Ram, ouwe jongen, dat gaat perfect!!! Niets kan mislopen en alles wat je de afgelopen vijf-en-half jaar grondig verkloot hebt, maken de cosmische krachten in een mum van tijd weer goed.En voor de Ram geboren na 1990: let erop dat  je je kunstgebit weer niet vergeet in te doen op je tweede afspraakje.

INTUSSEN IS ALMERE OMGEDOOPT IN ALARMERE

 INTUSSEN IS ALMERE OMGEDOOPT IN ALARMERE......

 

 

 

WETHOUDER JANSEN

WETHOUDER Ben Jansen uit LINGEWAARD

 Ben Jansen (64) is vele jaren VVD-raadslid geweest,

de laatste vier jaar heeft hij namens de VVD in het college van Burgemeester en Wethouder gezeten. Als collegelid had hij onder andere de portefeuilles Economische aangelegenheden, Ontwikkeling industrieterreinen, Glastuinbouw Bergerden, Bouwen, wonen en milieu, Monumentenbeleid en Handhaving grondgebied. Jansen kwam via één vandaag in het nieuws  door zijn vermeende gesjoemel met declaratiebonnetjes.Ook schijnt hij veelvuldig gebruik te maken van een dubieus onderzoeksbureau dat in de marge van de wet opereert.

ZIE FOTO HIERONDER

Groepen

Anekdoten Allerlei..

Anekdoten Allerlei..

Opgericht door aadverbaast op maandag 29 juni 2009 22:50, 16 leden

Uit het leven gegrepen. Destillaat van het leven met een knipoog.

Het ondergeschoven kindje

Het ondergeschoven kindje

Opgericht door frans muthert op maandag 8 juni 2009 00:01, 8 leden

Sportbijdragen. In welke vorm dan ook.

Tegendraads

Tegendraads

Opgericht door frans muthert op woensdag 27 mei 2009 09:07, 58 leden

Satirisch getinte bijdragen

TELMIEP2

TelMiep

Laatste reacties

persona

JEZUS ZET DE TV UIT!!
Nummer22: @ Waarde Paco c.s. En buiten hoor ik een …

persona

JEZUS ZET DE TV UIT!!
zelfstandig_journalist: Dan waren jullie financieel gezien zo binnen en kon …

persona

JEZUS ZET DE TV UIT!!
paco painter: @Zelfst.journalist:als hij dat zelf nou ook geloofde

persona

JEZUS ZET DE TV UIT!!
paco painter: @Cor verhoef:dank @Joost tibosch:idee!

persona

JEZUS ZET DE TV UIT!!
paco painter: @GH DUVAL: haha @The Saint:dank

Archief / RSS

Bekijk het hele archief van paco painter, of klik op een van de jaren hieronder om een deel van het archief te ontsluiten.

2010
2009
2008

Zoek in het archief



Zoeken

Abonnementen

Alle blogs rss google netvibes
Deze gebruiker rss google netvibes

Statistieken

TelMiep
  •