GeenStijl criticus - Fair and Balanced
Wim Heitinga
VKBlog Headerimage

Wim Heitinga – Complimentje voor verbeterd gedrag Geenstijl

maandag 13 maart 2006 16:56 door Wim Heitinga
fotoWim Heitinga – Complimentje voor verbeterd gedrag Geenstijl












Kritiek geven is makkelijk, kritiek krijgen niet altijd, maar iets met positieve kritiek doen is bewonderingswaardig.
Het zal de oplettende lezer zijn opgevallen dat Geenstijl.nl, na mijn keiharde kritiek op 11 februari jongstleden, een opmerkelijke ommezwaai heeft gemaakt.
Waar zij tot dan toe dagelijks één of meedere anti-moslim topics op hun site brachten, zijn deze nare ophitsende topic’s nagenoeg verdwenen.
Deze verandering is natuurlijk niet uitsluitend aan mij te danken.
Er zijn onder het GS-mongolenleger blijkbaar ook een aantal nette en beschaafde ‘’reaguurders’’ die hun mening hierover duidelijk verwoord hebben in de kolommen van het GS-logje.
Helaas hoort het personage ‘’fuckje’’ hier niet bij, hij moet dan ook dringend zijn bekje gaan spoelen met bleekwater en zijn een-tweetje met Targent stoppen.

Deze harde kritiek heeft de redactie van Geenstijl doen besluiten te stoppen, dan wel verminderen, met deze laakbare topic’s. Tevens hebben de trollen opdracht gekregen zich in te houden.
Een compliment is dan ook verdiend en op zijn plaats hier.
Laten we hopen dat dit compliment een stimulans zal blijken te zijn voor aanhoudend goed gedrag van Geenstijl.

Toch wil ik op deze plaats nog een kritische noot plaatsen bij het gedrag van sommige GS redacteuren, en haar volgelingen, met betrekking tot het lastig vallen van onschuldige dames op hun virtuele gastboeken.
Het GS-mongolenleger trekt op uitnodiging van deze redacteuren van gastboek tot gastboek, achterlatend de meest smerige teksten en walgelijke foto’s.
Een goed voorbeeld is deze onsmakelijke virtuele aanranding.

Het zou prettig zijn als ik volgende maand, op deze plaats, nogmaals een compliment richting Geenstijl kan maken voor verbeterd gedrag op dit gebied.

Kom op Geenstijl, jullie kunnen zó véél beter.

Update

Helaas ben ik genoodzaakt om vanaf nu comments te bekijken voordat deze worden gepubliceerd.
Na een veelvoud van ziekende en zuigende comments van stijlloze medemensen die zich nick’s aanmeten zoals schaamstreek, Preacher, crixus en DiagnosisTyphus heb ik besloten om de ergste te verwijderen en hun een IP ban te geven.
Als ware Geenstijl ettertjes namen zij hier uiteraard geen genoegen mee en bleven met proxy’s dit log volspammen hopende dat ik op hun provocaties zou ingaan.

Uiteraard kunt u gerust blijven reageren.
Dus ook met kritische opmerkingen, en mochten die in de comments of in het topic nog niet beantwoord zijn dan krijgt u uiteraard een antwoord van mij.
Er wordt mij her en der ook verweten dat ik de zelfde terminologie en arrogantie gebruik zoals die van de redacteuren en gasten van Geenstijl gewoonlijk is.
En ja, dat klopt. En daar raken een aantal stijllozen nu van overstuur.
Een koekje van eigen deeg is best pijnlijk.

Voor belangstellende die het niveau van de stijlloze medemens nog niet kent raad ik aan de comments te lezen in het gastboek van neviathien.

Volgend artikel in dit blog

179reacties Volg reacties met RSS   aanbevelen afbevelen Waarschuw de redactie Je moet inloggen om het bericht in een van je groepen onder te brengen Attendeer je vrienden Delen op nujij.nl Delen op ekudos.nl Delen op del.icio.us
Avatar van Kees vd Voort Kees vd Voort 17-03-2006 04:15
@wh

"Misschien kan ik de hint niet volgen, maar het Volkskrantblog is bijzonder populair en heeft een groter aantal bezoekers en comments dan Geenstijl."

Dan wel niet helemaal representatief, maar het geeft wel degelijk een leuk beeld... veel plezier met je grootheidswaanzin.. Lang leve Mao.

Volgende stats zijn ex nieuwnieuws.nl.

Alexa stats....

Het wordt trouwens tijd dat je diverse cabaretiers ook gaat afzeiken, echt te vaak op het scherp van de snede.. kan niet hoor... lieveheersbeestjestijd!!! Lang leve negeren.
Avatar van Wim Heitinga Wim Heitinga 17-03-2006 04:15
@sabrina
Wim, geweldig dat je zoveel van je kostbare vrije tijd besteedt aan het bestrijden van de internet terreur van GS. Gelukkig zijn er nog mensen in Nederland die dit geheel op vrijwillige basis en uit volkomen ideële motieven doen.

Bedankt voor dat mooie compliment, maar het kost me echt niet zoveel tijd.
Ik stel het ‘’internet terreur’’ van Geenstijl aan de kaak uit goed fatsoen.
Fatsoen dat daar node gemist wordt.
In de hoop dat het een beetje door hen begrepen wordt gebruik ik daarvoor dan ook hun terminologie.
Zoals je uit bovenstaande comments kunt lezen vinden de stijllozen het virtueel aanranden van dames op hun gastboeken ‘’gezellig’’.
(Comment Lekker Belangrijk© 15 maart 2006 16:18)
En wat zij ‘’gezellig’’ noemen kun je nog eens rustig nalezen op het dagboek van neviathien .
Tot nu toe heb ik mij voornamelijk bezig gehouden met hun Moslimbash topic’s en de gebruikelijke racistische commentaren van de stijlloze hierin.
Daarbij besef ik terdege dat deze kritiek, door velen gedeeld, stijlloze ettertjes aantrekt die komen huilen, zieken en zuigen.
Op mijn blog laat ik dat tot op zekere hoogte toe, zoals je hierboven kunt zien, maar aanhoudend zieken en zuigende commentspammers leveren een ip ban op.
Tenslotte kunnen zij dat dan ook doen op de plaats waar dat gedrag heel normaal is, Geen Stijl dus.
Avatar van Wim Heitinga Wim Heitinga 17-03-2006 04:15
@N. van Gisteren
Dan ben ik abuis. Dacht dat jij dat geschreven had.

Inderdaad, verkeert gedacht, geeft verder niets.
Avatar van Wim Heitinga Wim Heitinga 17-03-2006 04:15
Spam en comments van stijlloze gekken die een IP ban hebben worden verwijderd.
Avatar van Sabrine Sabrine 17-03-2006 04:15
Wim, geweldig dat je zoveel van je kostbare vrije tijd besteedt aan het bestrijden van de internet terreur van GS. Gelukkig zijn er nog mensen in Nederland die dit geheel op vrijwillige basis en uit volkomen ideële motieven doen.
Er zou een Wim Heitinga Fonds moeten komen, zodat er voldoende financiële middelen zijn om alle uitwassen op internet te bestrijden.
O, ja die crixus, die moet je een ip-ban geven hoor, je moet gewoon iedereen een ip-ban geven die het niet eens is met je.
Avatar van N. van Gisteren N. van Gisteren 17-03-2006 04:15
Dan ben ik abuis. Dacht dat jij dat geschreven had.
Avatar van Wim heitinga Wim heitinga 17-03-2006 04:15
@N. van Gisteren

Ik heb nergens beweert dat mevrouw Hemelrijk pritje zou zijn.
Overigens zou ik me niet eens kunnen voorstellen dat zij zich zo zou verlagen.
Waar haal je die info vandaan?
Avatar van N. van Gisteren N. van Gisteren 17-03-2006 04:15
Ik las gisteren pasde laatste lucas op ANS, waarin hij o.a. zegt te moeten stoppen omdat hij voor GS gaat schrijven. Ik heb begrepen, dat jij Pamela Hemelrijk voor Pritt Stift houdt, terwijl ze ook nog op Klokkenluider schrijft. Zou Lucas zo slecht onderhandeld hebben, of zit jij er misschien toch naast wat betreft Pamela?
Avatar van Wim Heitinga Wim Heitinga 17-03-2006 04:15
@Nachtvlinder
Jouw steun is zeer gewaardeerd in deze.
Avatar van N. van Gisteren N. van Gisteren 17-03-2006 04:15
LOL@Wim
Lucas Entertainment Producties BV heeft zich gedistantieerd van je blog ?
Avatar van Wim Heitinga Wim Heitinga 17-03-2006 04:15
@Monique

Vervelend on te horen dat ook jij het slachtoffer bent geweest van die bende onopgevoede beesten.
Ik zal dat walgelijke gedrag in de toekomst documenteren. En ik zal op mijn site voorbeelden plaatsen daarvan om anderen inzicht te geven in deze verderfelijke randgroep.
Vaak is het gs redacteur Pritt Lippenstift die het zooitje mongolen oproept de gastboeken van dames te spammen met viezigheid.
Laat me het weten als je nog iets van ze hoort.
Avatar van Nachtvlinder Nachtvlinder 17-03-2006 04:15
@Monique: Dat is ook de reden van mijn berichten nu hier.

Ik ga zelf nieteens de moeite doen me daar te registreren, wil me niet verlagen tot hun zielige site.

Ze zijn gewoon triest, en dat mag gezegd worden!
Avatar van Nachtvlinder Nachtvlinder 17-03-2006 04:15
Sommige mensen verdienen gewoon niet beter dan het woord "mongool" op hun voorhoofd gedrukt.

De pikkies van Geen Stijl, denken alleen aan hun eigen entertainment, de kliekjesvorming daar vind het prachtig. Maar verdiep je eens in sommige artikelen, en dan vooral in de reacties. Tis gewoon bespottelijk en beschamend als je ziet wat voor berichtjes ze zelf posten. Bijvoorbeeld, bij die Taida, alles en iedereen om haar heen wordt dan ook meteen maar door het slijk gehaald, en zo gaat het met alles daar.

Vandaar dat ik hier ook reageer, GS komt mij al tijden de strot uit, arrogante eikels, verborgen achter een site, maar ze stellen geen ene moer voor (check www.retecool.com eens voor de grap).
Avatar van Conan Conan 17-03-2006 04:15
Disclaimer? Waar?
Avatar van D.H. van Daag D.H. van Daag 17-03-2006 04:15
Wim, je hebt groot gelijk dat je kritisch bent op een weblog als Geen Stijl, maar ik vraag me wel één ding af: Waarom gebruik je zoveel krachttermen en kwalificaties als "mongolen" en "idioten". Daarmee doe je precies hetzelfde als waar je de Geen Stijl bezoekers van beschuldigd. Dat lijkt me jouw zaak eerder ondermijnen dan goed doen.
Avatar van Wim Heitinga Wim Heitinga 17-03-2006 04:15
@N. van Gisteren

Lol, doe je best.
Avatar van N. van Gisteren N. van Gisteren 17-03-2006 04:15
Dit doet me bijna denken aan een good-old text adventure op de ZX spectrum. N,n,enter, ask wim give identity.
Avatar van Wim Heitinga Wim Heitinga 17-03-2006 04:15
@N. van Gisteren

Je zit niet helemaal fout, maar de oplossing laat ik toch echt aan jullie over.
En dat van die initialen zie ik nu zelf ook.
Maar dat is echt coincidence.
Avatar van Wim Heitinga Wim Heitinga 17-03-2006 04:15
@grapjassen N. van Gisteren en W.van Morgen

Hij zou het misschien wel willen, maar Lucas heeft hier niets maar dan ook niets mee te maken.
Duidelijk?
Daarbij ben ik net zo goed bevriend met Lucas als het Personage ''fuckje'' dat met hem is.
Hij zal dit met plezier bevestigen.
Avatar van N. van Gisteren N. van Gisteren 17-03-2006 04:15
Dan moet ik toegeven dat ik je 'disclaimer' niet begrijp. Copyright © 2006 Lucas Entertainment Productions BV, staat er toch. Ik dacht dat ik de oplossing had voor deze mysterieuze twist. Ik spit en speur verder. Zelfs je initialen zijn grappig in verband te brengen met Lucas.
Avatar van W.van Morgen W.van Morgen 17-03-2006 04:15
@@N. van Gisteren
Nu ik er wat langer over nadenk heb je misschien toch een punt.
Het is algemeen bekent dat Lucaars en fuckje niet de beste vriendjes zijn!
Zal hem er eens mee gaan confronteren.
Avatar van W.van Morgen W.van Morgen 17-03-2006 04:15
@N. van Gisteren
Kan me niet voorstellen dat DE L*L hier iets mee van doen heeft.
Avatar van N. van Gisteren N. van Gisteren 17-03-2006 04:15
Misschien dat de invloed van Lucasdelinksel*l toch groter is dan iedereen verwacht. Interview met van Rossum was al een soort opmaat naar de nuance. Het laatste interview van Lucas met Marijnissen was een soort icing on the cake. Vind dat hij het goed doet op Geenstijl, leuk om te zien dat ie ook hier met z'n Lucas Entertainment Productions BV een linkse vinger in de rechtse pap heeft. Hulde.
Avatar van Wim Heitinga Wim Heitinga 17-03-2006 04:15
@François Labarbe
124 reacties alweer. Wim je bent bij de VK-blogs een top-scorer... ze komen hier graag zie ik

Hallo François,
Het zijn er best veel, maar na de 135 reacties gaat het telsysteem raar doen. er zijn nu zo'n 144 reacties, maar een kniesoor die daar op let.
Je ziet, het een en ander is hier een beetje fout gelopen.
Dacht er een aardig topic met complimenten voor Geenstijl van te maken, een soort feestje dus, en dan krijg je dit.
Krijg je bezoek van infantielen die zich schaamstreek, crixus en DiagnosisTyphus noemen.
Ach ja, een paar idioten snappen natuurlijk nooit iets.
Voor de ontspanning kom ik zo opjouw blognaar de foto's kijken.
Avatar van Wannabecool Wannabecool 17-03-2006 04:15
Ik surf altijd via de proxy, wim. kan ik reageren zo?
Avatar van DiagnosisTyphus DiagnosisTyphus 17-03-2006 04:15
@François
Dat zouden er veel meer zijn als Wim wat minder spastisch op de deleteknop zou rammen ;-)
Avatar van François Labarbe François Labarbe 17-03-2006 04:15
124 reacties alweer. Wim je bent bij de VK-blogs een top-scorer... ze komen hier graag zie ik
Avatar van DiagnosisTyphus DiagnosisTyphus 17-03-2006 04:15
@de bier
De voornaamste reden dat de positieve kritiek toeneemt, is dat dhr. Heitinga de negatieve kritiek waar hij geen weerwoord op heeft maar wegkeilt (en er een preventieve ip-bannert overheen gooit, opdat herhaling zich niet voordoet). Nietwaar Wim?
Ik denk niet dat ik zoals crixus de Russische proxy's van stal haal. Wim heeft met z'n gedrag te kennen gegeven dat hij verloren heeft. Met verder commentaar op GS en haar reaguurders zet hij zichzelf alleen maar verder voor schut.
Nou Wim, snel verwijderen voordat iemand het leest!
Avatar van de bier de bier 17-03-2006 04:15
@wim
Een veer van mij? Nou neuh. Zo ben ik niet..
Avatar van Wim Heitinga Wim Heitinga 17-03-2006 04:15
@de bier

Nou nou, vooralsnog zie ik hier voornamelijk de huismogolen van Geenstijl te keer gaan.
Vooral het ziekelijke gedrag van de gebande crixus is erg vermakelijk.
Wat heeft dat jongetje problemen zeg, whahahaha.
Volledig geindoctrineerd door die clown gedraagt hij zich als een ware jehovah.
Maar een veer van jou zou ik wel op prijs stellen,de bier.
Avatar van de bier de bier 17-03-2006 04:15
Wat zijn de Wim adepten en Wim het lekker met elkaar eens!! Zoveel eensgezindheid kom je nog niet eens tegen bij de Gs-sekte.
@Wim
kom op, elkaar niet zo de veren in de kont steken.
Avatar van WebMonitor WebMonitor 17-03-2006 04:15
Ik ben het he-le-maal met je eens Wim.
Het is echt opvallend, dat ze wat rustiger zijn geworden, wat betreft moslim topics.
Hulde!
Avatar van stijlfuck*r stijlfuck*r 17-03-2006 04:15
Houd vol Wim, blijkbaar ben jij de enige die de smeerlappen van gs durft aan te pakken.
Avatar van Trudy Prins Trudy Prins 17-03-2006 04:15
Deze site is wellicht ook interessant, ook de commentaren.
Avatar van waarde waarde 17-03-2006 04:15
mhhh. nog steeds een kijkcijferkanon he Wim. Heb je al in de papieren versie gestaan met je weblog?
Avatar van Wim Heitinga Wim Heitinga 17-03-2006 04:15
@Nachtvlinder
Ik sta ervan te kijken.

De mannetjes van geen-stijl zijn serieus studentenpikkies met een té grote bek, té groot ego.

Heerlijk, hoe de hele meute met kinderachtige opmerkingen op Wim afstormt, lallende over een ballenbak.. Geweldig gevonden overigens..

Over NIVO te praten..
Niveau is nogal laag.. Geen Stijl.. de naam zegt het al.

Ben het helemaal met je eens, Nachtvlinder.
Alleen zijn het niet studentenpikkies, maar kansloze steuntrekkers.
Avatar van Wim Heitinga Wim Heitinga 17-03-2006 04:15
@Lekker Belangrijk

Da's gewoon gezellig wat stijlloos opbieren Wim, je begrijpt er weer niets van lutser.

Nee, die smerigheid kan ik echt niet begrijpen.
Avatar van TM TM 17-03-2006 04:15
Citaat van W.H. :

"De feiten liggen er gewoon, Geenstijl is sinds mijn kritiek in Februari gestopt met de dagelijkse keiharde anti-moslim bashtopic's. Dit is ook andere ''reaguurders'' op Geenstijl opgevallen en wordt ook openlijk besproken daar."

Mijn excuses meneer Heitinga, het is mij nu helemaal duidelijk. Geen Stijl heeft nauwkeurig naar U geluisterd en absoluut niet naar de meer ervaren reaguurders van Geen Stijl, die genoeg kregen van steeds hetzelfde onderwerp. Per slot van rekening kan het GeenStijl geen donder schelen wat hun reaguurders doen, dat zijn toch allemaal haatzaaiers met een IQ dat ver onder het niveau ligt van de gemiddelde nederlander met Down's syndroom. Dit uiteraard in tegenstelling tot de relevantie die men daar bij GeenStijl toekent aan the expert opinion van de ware Volkskrant-blogger, per slot van rekening is dat de favoriete krant van GeenStijl. Als U GeenStijl helemaal aan uw voeten wilt hebben dan stel ik voor dat u D66 stemt, dan kunt U vast geen kwaad meer doen bij de heren.

Goed, dan ga ik nu mijn afscheid van dit aardse tranendal voorbereiden. Want in de schaduw staan van een grootheid als de heer Heitinga is op den duur gewoonweg ondragelijk. Zou U Oh Heer voor ik mezelf van deze wereld verwijder mij nog het grote plezier willen doen om ook Israel en de Palestijne Autoriteit nog de mantel uit te vegen, zodat ook de problemen daar op korte termijn worden opgelost?

Bij voorbaat dank,

TM.
Avatar van Wim Heitinga Wim Heitinga 17-03-2006 04:15
@crixus

Jij bevestigd als geen ander ónze vooroordelen over de volgelingen van de stijloze kerk.
Jouw off-topic braaksels worden hier opgedrongen gelijk een jehovah die aan de deur komt zeuren met hun wachtoren.
En net zoals andere doorgewinterde sekteleden trek jij je niets aan van een dicht gegooide deur.
Als een volhard stijlloze sektelid gebruik je veel woorden om iets dat krom is recht te lullen.
Jij wilt het maar niet tot jouw botte domme kop laten doordringen dat dit topic als een compliment voor Geenstijl bedoeld is.
Een compliment voor verbeterd gedrag op één belangrijk punt.
Dus stop met zeuren en geniet maar van de prestatie die geleverd is door Geenstijl.
Kan echt niet makkelijk zijn geweest.
Avatar van Lekker Belangrijk© Lekker Belangrijk© 17-03-2006 04:15
onsmakelijke virtuele aanranding?

Da's gewoon gezellig wat stijlloos opbieren Wim, je begrijpt er weer niets van lutser.
Avatar van TM TM 17-03-2006 04:15
Ik word de laatste tijd doodgegooid met die naam...

Wie is in vredesnaam Wim Heitinga en ietwat relevanter : waarom zou ik mij ook maar iets moeten aantrekken van de mening van een Volkskrant-blogger over mijn postings?

Niet genoeg hits op deze pagina of iets dergelijks?

TM.

#Start-spamrun
http://www.blogicaltimes.blogspot.com
#End-spamrun
Avatar van Wim Heitinga Wim Heitinga 17-03-2006 04:15
@crixus

Jij bevestigd als geen ander ónze vooroordelen over de volgelingen van de stijloze kerk.
Jouw off-topic braaksels worden hier opgedrongen gelijk een jehovah die aan de deur komt zeuren met hun wachtoren.
En net zoals andere doorgewinterde sekteleden trek jij je niets aan van een dicht gegooide deur.
Als een volhard stijlloze sektelid gebruik je veel woorden om iets dat krom is recht te lullen.
Jij wilt het maar niet tot jouw botte domme kop laten doordringen dat dit topic als een compliment voor Geenstijl bedoeld is.
Een compliment voor verbeterd gedrag op één belangrijk punt.
Dus stop met zeuren en geniet maar van de prestatie die geleverd is door Geenstijl.
Kan echt niet makkelijk zijn geweest.
Avatar van hottestbrain hottestbrain 17-03-2006 04:15
Geachte Wim,

Oh barmhartige heilige Vader van het internet, U die alles dat goed is belonen zal en alles wat fout is genadeloos afstraft, U de alleswetende. Wat een geweldig stukje ongefundeerde schrijfkunst weer, het lijkt hier geenstijl wel. Maar ik zal Uw mening niet betwisten, want met de Heere van het internet zult gij niet spotten.
Avatar van Nachtvlinder Nachtvlinder 17-03-2006 04:15
Ik sta ervan te kijken.

De mannetjes van geen-stijl zijn serieus studentenpikkies met een té grote bek, té groot ego.

Heerlijk, hoe de hele meute met kinderachtige opmerkingen op Wim afstormt, lallende over een ballenbak.. Geweldig gevonden overigens..

Over NIVO te praten..
Niveau is nogal laag.. Geen Stijl.. de naam zegt het al.
Avatar van King of controversy King of controversy 17-03-2006 04:15
@ Wim
Overigens ga ik je ook voor de rest van de nacht negeren. Heb nog wat te doen.
Avatar van King of controversy King of controversy 17-03-2006 04:15
@ Wim
Je mist m'n punt, (wat me niets verbaasd zo laat op de avond) preacher heeft aangegeven hier niet meer te reageren, dus het is totaal overbodig om het ip adres online te zetten.
Avatar van Wim Heitinga Wim Heitinga 17-03-2006 04:15
@King of controversy

Pas nadat hij zijn eigen ip adres zag verschijnen op jouw site.

Inderdaad, dus lezen is echt moeilijk voor jou.
Hij roept dit nu al een aantal dagen.
Ook hierboven in de comments.
Avatar van King of controversy King of controversy 17-03-2006 04:15
@ Wim
"Hij roept mensen op mij te negeren"
Pas nadat hij zijn eigen ip adres zag verschijnen op jouw site.
En ja, dat dit topic positief bedoeld is voor Gs verbaast mij niets. GS bekeert iedereen op den duur.
Omdraaien van zaken is trouwens ook erg hypocriet.
Avatar van anoniem anoniem 17-03-2006 04:15
@King of controversy
Moeite met lezen?
Ja, dacht ik al.
Het gaat er niet om dat hij hier wel of niet reageert.
Hij roept mensen op mij te negeren.
Dat is verder prima, maar waarom doet hij het zelf niet.
De info laat zien dat hij tot op dat moment hier 74 keer is verschenen.
En dat binnen een paar dagen tijd.
Vreemd voor iemand die anderen vraagt mij te negeren.
Overigens blijft de info daar gewoon staan om te bewijzen dat hij een hypocriet is.
En het blijft jammer dat degenen die wel hier komen reageren nu net niet begrijpen dat dit topic positief bedoeld was ten opzichte van Geenstijl.
Maarja, de slimsten lopen daar over het algemeen niet rond. En dat weet jij net zo goed, King!
Avatar van King of controversy King of controversy 17-03-2006 04:15
@ Wim 00:29
Trouwens, je hebt je doel bereikt, preacher reageerd niet meer, zou je niet eens zijn ip-adres offline halen?
Avatar van nietpreacher nietpreacher 17-03-2006 04:15
pff. jongen toch. Het volkskrantblog is groter omdat het 1) een blog is van een van de traditioneel grote kranten en 2) er vele bloggers zijn, dit in tegenstelling tot GS, dat vanuit het niets met een beperkt aantal personen een grote site werd.
Als je je ook maar enigszins in de reaguurders verdiept zou hebben, zou je moeten weten dat "preacher" er over het algemeen een redelijk genuanceerde mening op nahoudt en alles behave een racist is. Laat ik het zo zeggen, als "preacher" een racist is..."well slap me silly and call me Adolf"
Avatar van Nachtvlinder Nachtvlinder 17-03-2006 04:15
Lachen gieren brullen.

Ik ben het helemaal eens met de zogenaamde "war" (zoals zij het zelf noemen) against GS, de meeste posts zijn van zeer laag niveau. En vooral hun eigen reacties op de posts zelf zijn te triest voor woorden.

Mooi dat ze wat rustiger zijn geworden, qua moslim topics.

Ze denken dat ze een "vrij log" hebben, echter zijn er nog wel wetten en regels.
Dus ze zullen zich zowieso wel in móeten houden. Tja jammer he, GS pikkies. Internet is er niet om ongenuanceerd je gal te spuwen over van alles en nog wat, er zijn ook grenzen.

En dan ook nog eens de kapsones..
"wij zijn zo groot geworden" blabla.
Jongens, het is maar een weblog, word eens wakker, nerds! Anderen belachelijk maken, maar jullie logje is jullie leven, en dan ook het enige leven dat jullie hebben. Stumpers!

Blij dat anderen het er ook mee eens zijn, jullie zijn uit de tijd.. de kracht is eraf.. Ciao!
Avatar van Wim Heitinga Wim Heitinga 17-03-2006 04:15
@crixus

Maak nu maar je GS-gebedje richting Fleischbaum, en ga daarna gerust lekker slapen.
Avatar van crixus crixus 17-03-2006 04:15
@Wim
We zullen zien. Misschien speel ik wel 3, 4, 5 of nog meer spelletjes door elkaar. Sommige info zou best eens waar kunnen waar zijn. Als je echt slim bent kom je er misschien achter.
Avatar van Wim Heitinga Wim Heitinga 17-03-2006 04:15
@crixus

Whahaha,

Jij weet niets van spelletjes spelen, behalve dan op het schoolpleintje in de tussenuren.
Avatar van crixus crixus 17-03-2006 04:15
@preacher
Je hebt nooit meer een joint nodig... Gewoon achterover leunen en je mee laten voeren door cyberspace. Een leuk muziekje wil wel eens helpen. Pink Floyd doet het altijd goed.
Avatar van Preacher Preacher 17-03-2006 04:15
*Voelt z'n hypothalamus prettig gestimuleerd worden door Crixus, of niet Crixus, of toch wel Crixus.......*
*de eeuwige vraag dringt zich tot hem op.*
Jointje nog, of niet....?!
Avatar van Wim Heitinga Wim Heitinga 17-03-2006 04:15
@crixus

Tja, als je een spel wilt spelen verwacht ik wel iets beters van je, of toch ook weer niet eigenlijk.
Jouw jehova achtig gedoe wat betreft Geenstijl kwam leuker over, deed je niet eens zo slecht.
Maar je bent dan ook een echte GS sektelid.
Nou, slaap lekker kinders, morgen is er weer een dag.
Avatar van Wim Heitinga Wim Heitinga 17-03-2006 04:15
@CoJoNes

Jaja, ook met het GS eikeltje CoJoNes heb ik me weer kostelijk geamuseerd.
Dankje je wel mongooltjes.
Avatar van Preacher Preacher 17-03-2006 04:15
Gefeliciteerd Wim, het is je weer gelukt. Ondanks mijn comments bij GS. Oh, konden mensen maar eens echt lezen en de domme suggestie die jij hier wekt, zien wat voor wat hij is, namelijk dikke peop.
En nou vereer ik je ook nog met 'n reactie....Dom, dom, dommer...
Maar het domst blijft jouw kruistocht tegen GS en de dor jouw gewekte illusie van belangrijkheid....
Geniet van de kruimels !
Avatar van crixus crixus 17-03-2006 04:15
Je gelooft maar wat je wilt geloven...
Avatar van Wim Heitinga Wim Heitinga 17-03-2006 04:15
@Preacher

Dank je.
En geniet jij maar van mijn complimenten.
Het is je gegund.
Avatar van crixus crixus 17-03-2006 04:15
Kinderachtig zo'n ip-ban, alleen om dat je denkt dat er een spelletje wordt gespeeld met je. Misschien wel, misschien niet. Ben ik Fleischbaum? Of Hoxha? Of Pritt Stift? Of Lucas? Of geen van allen? Of ben ik Wim Heitinga zelf? Welcome to the internet, the ultimate mind-fuck.
Avatar van CoJoNes CoJoNes 17-03-2006 04:15
Je realiseert je wel, dat crixus en ik zwaar aan het solliciteren zijn naar een ban op GS, hoop ik.
Avatar van CoJoNes CoJoNes 17-03-2006 04:15
Vond jij het niet een heel opvallend diepgravend artikel van van Joole dan? Zijn we toch niet van hem gewend...
Avatar van Wim Heitinga Wim Heitinga 17-03-2006 04:15
@CoJoNes

Je begint een echte partner in crime te worden, prachtig.
Enne, welke namen werden er zoal genoemd?
Avatar van crixus crixus 17-03-2006 04:15
Ja het is allemaal sappig, maar dan moet ik in het openbaar bronnen gaan prijsgeven, en dat ga ik natuurlijk niet doen. En ik wordt al door PS gestalked ook al heb ik er part noch deel aan, en ben ik slechts door een goed ingevoerde bron geïnformeerd. Als deze bron zich bij jou wil melden (wat mij onwaarschijnlijk lijkt, maar ik wil het hem/haar wel vragen) kun je het verhaal uit eerste hand krijgen. Ik denk echter dat het wel binnenskamers blijft totdat er daadwerkelijk veranderingen in de redactie plaatsvinden. Daarna wil ik eventueel wel zeggen wat ik nu weet.
Avatar van alib alib 17-03-2006 04:15
komt niks. Ga slapen.
Avatar van CoJoNes CoJoNes 17-03-2006 04:15
Het schijnt, en dit is nog steeds hearsay, dat Pritt onder pseudoniem regelmatig ingezonden brieven stuurt naar het AD. Wat ik gehoord heb, is dat hij ook verantwoordelijk is voor het naar buiten brengen van de echte namen van sommige redactieleden. Mijn neef is een dorpsgenoot van Rick van Velthuijsen en die liep dat rond te brallen in Epe. Wat er echt van waar is weet ik niet precies.
Avatar van Wim Heitinga Wim Heitinga 17-03-2006 04:15
@crixus

Overigens, om even door te gaan op de door Cojones aangezwengelde kwestie. Pritt Stift staat op het punt geloosd te worden, maar uit wellingelichte kring heb ik vernomen dat dat ook komt omdat hij zich meer bezig houdt met andere activiteiten dan waar hij voor betaald wordt.


Nee, dat meen je niet.
Vertel me wat je weet, voor nieuws over prit stift blijf ik nog wel even op!
Avatar van crixus crixus 17-03-2006 04:15
Ja, maar linkse mensen vinden alles wat niet met hun aan de hand meeloopt al snel extreem-rechts. Ik heb ook hartelijk gelachen om sommige reaguursels hier.

Overigens, om even door te gaan op de door Cojones aangezwengelde kwestie. Pritt Stift staat op het punt geloosd te worden, maar uit wellingelichte kring heb ik vernomen dat dat ook komt omdat hij zich meer bezig houdt met andere activiteiten dan waar hij voor betaald wordt.
Avatar van Wim Heitinga Wim Heitinga 17-03-2006 04:15
@crixus

ja ik heb je blogje doorgenomen. Het is een beetje een samenraapsel van ideeën wat verder niet erg is integendeel dat is te prijzen, maar daar waar het gaat politiek correct zijn ben je wel een exponent van links


Ik, politiek correct?
Humor heb je wel.
Maar mocht je dat nu echt vinden, vertel het dan de andere VKbloggers hier, kunnen die ook lachen.
Ik wordt hier als ''extreem'' rechts gezien, maar dat wist je al na het lezen van mijn log, toch?

Maar politiek gezien ben je net een schaatser, zoals ook wel blijkt uit de linkjes hiernaast. Links-Rechts, Links-Rechts... Op zich niks mee, maar, het is soms ook gewoon lekker om een scheve schaats te rijden


Om jezelf een politieke mening aan te meten is het juist goed je te verdiepen in verschillende standpunten.
Avatar van crixus crixus 17-03-2006 04:15
Ja ik heb je blogje doorgenomen. Het is een beetje een samenraapsel van ideeën wat verder niet erg is integendeel dat is te prijzen, maar daar waar het gaat politiek correct zijn ben je wel een exponent van links en neem je jezelf wel ernstig serieus.
Maar politiek gezien ben je net een schaatser, zoals ook wel blijkt uit de linkjes hiernaast. Links-Rechts, Links-Rechts... Op zich niks mee, maar, het is soms ook gewoon lekker om een scheve schaats te rijden. "Es muss nicht immer Kaviar sein"
Avatar van Wim Heitinga Wim Heitinga 17-03-2006 04:15
@schaam...

Tja, moeilijk hé.
Het staat allemaal in mijn profile.
Slaap lekker.
Avatar van Wim Heitinga Wim Heitinga 17-03-2006 04:15
@CoJoNes
wij hebben het sterke vermoeden dat targent de nick is van Faisal Mirza, van wijblijvenhier.nl. Je moet voor de gein de topics van Faisal maar eens tegen de topics in Geenstijl aanleggen.


Zal dat morgen eens doen.
Let ook maar eens op de interactie tussen Targent en fuckje.
Ga desnoods terug in het archief, het is zó doorzichtig.
Avatar van schaamstreek schaamstreek 17-03-2006 04:15
Wat heb je te verbergen kereltje, is toch gewoon een vraag. Ik doe m'n stinkende best jouw serieus te nemen en daar is heel wat voor nodig! Dus je leeftijd is..............?
Avatar van CoJoNes CoJoNes 17-03-2006 04:15
Wim, is het jou wel eens opgevallen hoe consequent targent z'n fouten maakt? Hij zou een dyslectische ICT-er uit Leeuwarden zijn, maar z'n taalfouten zijn mij iets te regelmatig. Zat laatst met crixus op MSN en wij hebben het sterke vermoeden dat targent de nick is van Faisal Mirza, van wijblijvenhier.nl. Je moet voor de gein de topics van Faisal maar eens tegen de topics in Geenstijl aanleggen.
Dit is nog erger dan trollen vind ik. Ik bedoel dat de redactie gewoon de IP's kan checken en dus weet wie targent is.
Avatar van Wim Heitinga Wim Heitinga 17-03-2006 04:15
@schaamstreek

Zoals ik al zei, iemand met zo'n belachelijke nick neem ik niet serieus.
Meer iets voor Geenstijl, jongetje.
Avatar van Wim Heitinga Wim Heitinga 17-03-2006 04:15
@crixus
maar GS is het niet waard om je eigen blog op te baseren


Heb je mijn blog gelezen dan?
Blijkbaar niet, anders kwam je niet met kreten zoals ''linkse kerk''
Avatar van crixus crixus 17-03-2006 04:15
@Wim
Een biertje van een "vijand" (ben je niet hoor, ik hou gewoon van gericht discussiëren) is vaak meer waard dan die van een vriend. Ik trek het allemaal ook niet persoonlijk aan, maar GS is het niet waard om je eigen blog op te baseren. Van harte geaccepteerd.
Als je het "rechtse" gevaar in de samenleving wilt aanpakken moet je bij andere websites dan GS. Dat is namelijk 90% vermaak, 5% informatie, en 5% lamlendigheid (en dat laatste kun je gewoon negeren)
Avatar van schaamstreek schaamstreek 17-03-2006 04:15
Och, gewoon om jouw argumentatie een plek te kunnen geven. Niet angstig worden kereltje!
Avatar van Wim Heitinga Wim Heitinga 17-03-2006 04:15
@schaamschimmel

Waarom?
Avatar van Wim Heitinga Wim Heitinga 17-03-2006 04:15
Dat is natuurlijk een domme opmerking aan het adres van het libertariër afkomstig van een lid der linkse kerk.

Ik, linkse kerk? whahaha

Jonge, je trekt je het wel allemaal persoonlijk aan wat beteft Geenstijl.
Moet je niet doen, slecht voor je gezondheid.
Deze topic is juist bedoeld als een compliment richting Geenstijl.
Hebben ze ook wel verdiend gezien de progressie die zij het algelopen maand geboekt hebben.
Dus vier het feest met ze mee, biertje?
Avatar van schaamstreek schaamstreek 17-03-2006 04:15
Wim, zomaar een vraagje: hoe oud ben je?
Avatar van crixus crixus 17-03-2006 04:15
@Marco Jansen.
Geen Stijl is een private website, en het is normaal dat de eigenaren bepalen wat wel en niet op die site kan. Als commentator ben je geen eigenaar, en heb je dus niks in te brengen. Als iemand bij mij thuis voor mij onwelvoeglijk gedrag vertoont flikker ik hem ook het huis uit, zonder opgaaf van reden. Zo simpel is het gewoon.
En ik laat pittige meningen los op GS, en ik sta 100% achter elk van die commentaren. Het staat iedereen vrij daarop te reageren, inhoudelijk of anderszins. Men mag mij een klootzak vinden een betweter of een arrogante lul, vind ik allemaal best. Als je het niet met me eens bent kun je dat zeggen. En als vind dat ik een plaat voor m'n hoofd heb mag je dat vinden, het is lijkt mij in dit geval echter meer een kwestie van balk en splinter.
Avatar van Wim Heitinga Wim Heitinga 17-03-2006 04:15
@crixus
Avatar van Wim Heitinga Wim Heitinga 17-03-2006 04:15
@schaamhaar

Nog een beetje meer slijmen, dan....
Avatar van schaamstreek schaamstreek 17-03-2006 04:15
Wim "Schijtinga" is net zo kinderachtig, maar ik ga niet mee op jouw nivo. Mijnsinziens streef je je doel volledig voorbij door met peop te smijten richting GS. Geweldige site heb je trouwens......
Avatar van Marco Jansen Marco Jansen 17-03-2006 04:15
@crixus
Nou,nou,nou. Ik moet zeggen dat je wel een beetje een plaat voor je hoofd hebt. Geenstijl vertoont wel degelijk sektarische trekken. Mijnheer Weessie heeft de strakke regie over Joris de Lognazi, als iets de heren niet bevalt, wordt het zogenaamd weggejorist (of weggeFleischbaumt). Ik heb jou ook menigmaal op een vrij pittige reactie mogen betrappen. Maar ja, een nick doet vaak wonderen voor het te etalleren lef.
Avatar van crixus crixus 17-03-2006 04:15
Dat doe je wel.
"Typisch zo'n reactie van een sektelid."
Dat is natuurlijk een domme opmerking aan het adres van het libertariër afkomstig van een lid der linkse kerk. Je wekt daarmee de suggestie dat je besmet wordt door datgene waar je mee omgaat. In jouw geval is dat natuurlijk ook zo, maar niet iedereen is zo dom als jij.
Je wekt ook de suggestie dat GS een sekte zou zijn, maar het kenmerk van een sekte is nu juist dat het een gesloten groepering is, en daar kun GS moeilijk van beschuldigen. Het staat er allemaal open en bloot en iedereen kan reageren.
Bovendien is het natuurlijk een beetje raar om te zeggen van iemand dat hij zichzelf verantwoordelijk maakt voor ander terwijl hij nu juist zegt dat hij dat niet is. Daar heb je een merkwaardige kronkel in je hoofd voor nodig om dat bij elkaar te redeneren.
Avatar van Wim Heitinga Wim Heitinga 17-03-2006 04:15
@CoJoNes

Kijk zo'n Lucas weet soms gewoon niet beter, maar werkt tenminste wel hard om tegengeluid te geven. Ik vind het dan ook vaak best sneu voor dat joch, als zo'n interview met Jan Marijnissen kant nog wal raakt, maar hij doet tenminste iets en dat waardeer ik.


Haha, alsof hij bezig was voor zijn schoolkrant.
De vraag over die bakfiets vond ik leuk, dat dan weer wel.
Avatar van CoJones CoJones 17-03-2006 04:15
Kon de link van vanmiddag niet zo snel vinden, maar ene Hoogland schreef zoiets net ook in het topic next please, kijk maar eens hier
Avatar van schaamstreek schaamstreek 17-03-2006 04:15
En, krijg je hier nog voor betaald ook? 'k Zie de volkskrant ineens vanuit een heel ander perspectief!
Avatar van Wim Heitinga Wim Heitinga 17-03-2006 04:15
@crixus

Dat slaat werkelijk als kut op haring. Ik ben niet verantwoordelijk voor wat een ander doet, en alleen omdat ik ergens wat schrijf betekent dat niet dat anderen die ook op dezelfde plek iets krabbelen mijn vrienden of geloofsgenoten zijn. Dat is natuurlijk grote onzin.


Ik stel jou toch niet verantwoordelijk daarvoor?
Dat doe je namelijk zelf.
Avatar van Wim Heitinga Wim Heitinga 17-03-2006 04:15
@CoJoNes

Lucas kan ik ook waarderen, maar onder het zware geschut op GS gaat hij ten onder.
Hij is gewoon te lief voor het milieu op Geenstijl.
Heb best met hem te doen.
Die link van sargasso lijk mij wel interesant.
Avatar van crixus crixus 17-03-2006 04:15
@Wim
Dat slaat werkelijk als kut op haring. Ik ben niet verantwoordelijk voor wat een ander doet, en alleen omdat ik ergens wat schrijf betekent dat niet dat anderen die ook op dezelfde plek iets krabbelen mijn vrienden of geloofsgenoten zijn. Dat is natuurlijk grote onzin. Er zijn ook stukken van me gepubliceerd in essaybloemlezingen waar ik niet met de inhoud van de andere stukken eens was. Had ik mijn stukken dan dus niet moeten laten publiceren? Flauwekul Wimmetje, ga even argumenteren en logica leren. Je maakt jezelf met elke reactie belachelijker.
Ik dacht dat je zó véél beter kon, maar ik begin er aan te twijfelen.
Avatar van schaamstreek schaamstreek 17-03-2006 04:15
Zelfs hier word geblogt! Wim is te gevoelig voor kritiek, de stakker!
Avatar van CoJoNes CoJoNes 17-03-2006 04:15
kant noch wal, zelfs
Avatar van Wim Heitinga Wim Heitinga 17-03-2006 04:15
@schaamluis
Ziek om iemand op z'n nick aan te spreken


Het is ziek om zo'n nick te nemen.
Avatar van CoJoNes CoJoNes 17-03-2006 04:15
Ik vind Chileen wel Ok trouwens. Zijn stukjes zijn vaak een stuk genuanceerder. Ook Pritt Stift en Lucas vind ik wel te pruimen, maar Fleischbaum en Prof.Hoxha, gaan bij mij ver over de kokhals grens. Kijk zo'n Lucas weet soms gewoon niet beter, maar werkt tenminste wel hard om tegengeluid te geven. Ik vind het dan ook vaak best sneu voor dat joch, als zo'n interview met Jan Marijnissen kant nog wal raakt, maar hij doet tenminste iets en dat waardeer ik.
Ook Pritt Stift kan het soms best, maar ik heb dan weer op Sargasso gelezen, dat Fleisch en Hoxha het volledig gehad hebben met hem, de link volgt.
Avatar van schaamstreek schaamstreek 17-03-2006 04:15
Ziek om iemand op z'n nick aan te spreken, lulletje van de klas geweest vroeger? Kom 's met betere argumenten!
Avatar van Wim Heitinga Wim Heitinga 17-03-2006 04:15
@crixus
Ik vind ook niet alles even leuk, en die gastenboekjes spammen vind ik meestal niet leuk, tenzij er een goede aanleiding voor is. Maar het staat natuurlijk iedereen vrij om het te doen.


Typisch zo'n reactie van een sektelid.
Avatar van Wim Heitinga Wim Heitinga 17-03-2006 04:15
@schaamstreek

Iemand met zo'n lullige nick neem ik niet serieus.
Avatar van schaamstreek schaamstreek 17-03-2006 04:15
Wim, zet nog even eem heaumeau-dvd aan, hama komt tot een hoogtepunt. Oke, back to reality, waar komt jouw frustratie vandaan, vroeger het lulletje van de klas geweest? Onderbouw je stellingen wat beter en klik wat vaker op GS. Word je wijzer van!
Avatar van Wim Heitinga Wim Heitinga 17-03-2006 04:15
@CoJoNes

fuckje neemt de laatste trein naar huis, altijd op dezelfde tijd, let maar eens op.
Avatar van crixus crixus 17-03-2006 04:15
Ik licht alleen even toe, omdat je nogal traag van begrip bent.
Ik vind ook niet alles even leuk, en die gastenboekjes spammen vind ik meestal niet leuk, tenzij er een goede aanleiding voor is. Maar het staat natuurlijk iedereen vrij om het te doen. Er wordt nergens opgeroepen om het te doen. Iedereen is vernatwoordelijk voor zijn eigen acties en daden, ook op internet. Als er mensen zijn die daar lol in hebben, ik hou ze niet tegen. Ik zeg hooguit wat ik er van vind. En meestal vind ik het niet leuk.
Heel in het begin van de weblog-hype was het wel grappig om allerlei "internot" pagina's af te zeiken, maar dat is al zo vaak gedaan. Voor mij is daar de lol vanaf, maar wie ben ik om een ander zijn lol te bederven. Voor iedereen die een website heeft en een gastenboek online zet zit het risico van halve garen die reageren er in. Of er nu zoiets is als GS of niet.
Avatar van CoJoNes CoJoNes 17-03-2006 04:15
Nu begrijp ik je niet meer Wim. Jij zegt dat fuckje een trol is, maar je gelooft hem wel als ie zegt dat ie naar bed gaat. Wedden dat Rabarberke zometeen komt, of targent. Ik moet toch voorzichtig zijn...
Avatar van Wim Heitinga Wim Heitinga 17-03-2006 04:15
@CoJoNes

Een goed begin, herhaal dat morgen nog maar eens als hij weer verschijnt.
Avatar van Wim Heitinga Wim Heitinga 17-03-2006 04:15
@crixus

Als een volhard Geenstijl sektelid gebruik je veel woorden om iets dat krom is recht te lullen.
En over die virtuele gastboeken, daar hoor ik jou niet over.
Voel je je schuldig?
Avatar van CoJoNes CoJoNes 17-03-2006 04:15
Me dunkt Wim. Je zegt het maar hoor. Het moet maar eens afgelopen zijn nu..... hahaha.... Fleisch gaat hangen....haha...en Hoxha ook.....hahaha.
Avatar van crixus crixus 17-03-2006 04:15
De redactie is natuurlijk niet verantwoordelijk te houden voor de commentaren van haar bezoekers.
De grote kracht van Geen Stijl is nu juist dat ze niet alles censureren. Met censuur neem je een mening, die kennelijk bij een deel van de bevolking leeft, niet weg.
Integedeel, door die meningen gewoon te laten staan zie je ook wat daarmee gebeurt. Ze worden of gewoon genegeerd, en als het over de schreef gaat en het is niet grappig meer wordt door een grote schare ook verbaal afgestraft. Als je goed leest zie je dat op GS herhaaldelijk gebeuren. Maar als je alleen let op extremistische uitlatingen, en niet bedenkt dat sommige ook ironisch, cynisch dan wel sarcastisch bedoeld zijn heb je het fenomeen Geen Stijl dus niet begrepen. Bovendien, als er in de berichten van de redactie denigrerend over moslims wordt gesproken is daar vaak ook wel aanleiding toe. Dat het op GS "van dik hout zaagt men planken" gaat, en "alles over 1 kam scheert" ligt in de aard van de weblog en moet je vooral als tongue-in-cheek zien. Ik zou me minder zorgen maken over GS en meer over types als Michiel Smit, Constant Kusters en co.
Als je werkelijk een flinke jongen zou zijn neem je het tegen hun op.
@de bier
Ik laat me niet op de kast jagen, integendeel. Ik heb er gewoon lol in. Als ik dat niet zou hebben zou ik er geen woorden aan vuil maken.
Avatar van Wim Heitinga Wim Heitinga 17-03-2006 04:15
@CoJones

Nou, dat is heel aardig van u.
Je zou het volgende kunnen doen om jouw goede intenties te tonen.
Laat een bericht achter in het ''Taida'' topic waarin je openlijk fuckje in twijfel trekt, en vertel hem ook maar waar hij zijn fatwa kan stoppen.
Daarna spreken we verder.
Avatar van CoJones CoJones 17-03-2006 04:15
Ik heb het al tijden gehad met die Fleischbaum. Een fascistische hond is het. Nu is Taida weer aan de beurt, morgen is het Wouter Bos. Het blijven wel mensen, Geenstijl. En schelden doet ook pijn.
Dus Wim als ik ook maar iets voor je kan betekenen in je strijd tegen Geenstijl. You name it.
De wereld is niet mooi, maar jij kunt haar een beetje mooier maken, Wim.
Avatar van Wim Heitinga Wim Heitinga 17-03-2006 04:15
LOL @ de bier
Avatar van Wim Heitinga Wim Heitinga 17-03-2006 04:15
@crixus

En het is al helemaal dom om te denken dat jouw kritiek van je onbeduidende weblogje daar dus ook maar enige invloed op heeft gehad. Dan maak je jezelf heel erg belangrijk en dat ben je nu juist net niet.


Tja, daarom kom jij hier dan ook reageren.

Mijn reactie daarop is dat Geen Stijl in tegenstelling tot je eerdere vermoeden dus eerder de actualiteit volgt


En jij, met je zelf toegekende hoge intelligentie, moet nodig de topic's nog eens na lezen.
De zogenaamde actualiteit werd gebracht met de nodige
denigrerende opmerkingen richting Moslims.
Tevens werden de meest walgelijke racistische comments niet ''weggejorist''

Nee, crixus, jij bent geindoctrineerd door die zieke clown Fleischbaum.

Ik zelf wil geen lid worden van sektes

Geenstijl heeft wel wat weg van een sekte eigenlijk.
Avatar van de bier de bier 17-03-2006 04:15
Het blijft leuk hier. Zo'n satelliet logje van GS op de volkskrant is toch uniek!
@crixus
Laat je hier niet zo op de kast jagen joh....
Avatar van crixus crixus 17-03-2006 04:15
En het is al helemaal dom om te denken dat jouw kritiek van je onbeduidende weblogje daar dus ook maar enige invloed op heeft gehad. Dan maak je jezelf heel erg belangrijk en dat ben je nu juist net niet.
Avatar van crixus crixus 17-03-2006 04:15
Mijn reactie daarop is dat Geen Stijl in tegenstelling tot je eerdere vermoeden dus eerder de actualiteit volgt dan een geheime anti-moslim agenda heeft.
Ik volg Geen Stijl omdat het op een niet politiek correcte wijze de actualiteit behandelt.
Een tijdlang waren onderwerpen met een hoog moslim gehalte dominant in de actualiteit, dus Geen Stijl maakt er ook melding van. De afgelopen 2 weken was eigenlijk alleen het hofstadgroep proces vermeldenswaardig. Daar is dan ook dan melding van gemaakt. Ik stel gewoon klip en klaar dat Geen Stijl gewoon de actualiteit volgt, daar waar jij een heel rechts polarisatie complot vermoedde. Die polarisatie over het onderwerp is er al meer dan 30 jaar in Nederland, en de stukjes en reacties op Geen Stijl zijn daar hooguit een afspiegeling van. Maar jij geeft Geen Stijl daar de schuld van. Dat is pas dom.
Avatar van Wim Heitinga Wim Heitinga 17-03-2006 04:15
@crixus

De feiten liggen er gewoon, Geenstijl is sinds mijn kritiek in Februari gestopt met de dagelijkse keiharde anti-moslim bashtopic's.
Dit is ook andere ''reaguurders'' op Geenstijl opgevallen en wordt ook openlijk besproken daar.
Geenstijl krijgt hier een compliment voor.
Jij schijnt daar een probleem mee te hebben.
Nou, jammer voor jou dan.
Verder wil ik best geloven dat jij intelligent bent.
Maar ook intelligente mensen kunnen dom zijn, jij bent daar het bewijs van.
Avatar van crixus crixus 17-03-2006 04:15
Je topic is inhoudelijk genoeg. Of het ook duidelijk is, is vers twee, maar daar gaat het nu niet om. Je reactie op mijn post was niet inhoudelijk, op de man gespeeld en veel te makkelijk. Je hebt te veel de verkeerde Geen Stijl reaguursels gelezen.
Kom op Wim, je kan zó véél beter.
Avatar van alib alib 17-03-2006 04:15
Veel discussie levert dit niet op, Wim. Ik denk toch dat het vooral dat arrogante toontje is dat de GS-mensen op de kast jaagt. Nou ja, dat is je dan toch in ieder geval gelukt.
Avatar van Wim Heitinga Wim Heitinga 17-03-2006 04:15
@crixus

Mijn topic is inhoudelijk en duidelijk genoeg.
Dat jij moeite hebt met begrijpend lezen is niet mijn probleem.
Maar laten we wel wezen, Geenstijl krijgt hier complimenten.
Dus stop met zeuren en geniet maar van de prestatie die geleverd is door Geenstijl.
Kan echt niet makkelijk zijn geweest.
Avatar van Stefan Stefan 17-03-2006 04:15
Wat kan jij liegen. Das helemaal niet waar!
Avatar van anoniem anoniem 17-03-2006 04:15
@Hama


Met de taida rap hebben ze zichzelf weer eens overtroffen.
Kan het goedkoper?

Flauw van je! Hun mogen wel lekker zingen. Maar als wij "lekker rappe weet je" mag dat niet en krijg je flauwe reacties.
Avatar van crixus crixus 17-03-2006 04:15
@wim
Lekker makkelijk, inhoudelijk niks te reageren hebben en dan maar zeggen dat de ander dom is. Het komt hard aan voor je, dat snap ik wel.
Maar wie is er nou dom? Dat ben je toch echt zelf.
Maar ik durf elke intelligentie competitie met je aan. Waar is jouw uitnodiging voor het lidmaatschap van Mensa? Ik zelf wil geen lid worden van sektes, maar ik was welkom geweest. Dat zal jou van levensdagen niet lukken.
Avatar van vraagstaart vraagstaart 17-03-2006 04:15
Leuk moet dat zijn, voor de fanfare uithuppelen en kijken waar ze heen gaan en er dan weer voor gaan lopen. En maar tegen mammie roepen dat ze jou volgen...triest, Wim. Jouw blitse teksten over ongedierte en GS mongolen geven trouwens een aardig beeld over je wereldbeeld: mensen met een Down syndroom zijn niet minder Wim, en mensen als ongedierte aanduiden (je bijdrage op janmarijnissen.nl) is sinds Der Ewige Jude niet meer zo bon ton. Zou jij kunnen weten met je unieke en abolute recht op het enige gelijk. Kom je nog even met je bewijzen over fuckje, targent en rabarberke of heb ik weer op je geheime nummer zitten bellen? Nogmaals: excuses voor mijn taalvauten, maar VMBO, je weet tog?
Avatar van Wim Heitinga Wim Heitinga 17-03-2006 04:15
@hama

Zoals gewoonlijk, en ze denken met deze goedkoope diss een schandaal te creëren.
Het is duidelijk dat Prof. Hoxha klaarkwam terwijl hij zijn topic schreef.
Hopelijk kon Fleischbaum nog net op tijd onder tafel duiken op de redactie.
Het is en blijft een eng en naar ventje.
Avatar van hama hama 17-03-2006 04:15
tja, zoals verwacht worden de tegengeluiden al weggejorist.
Lange weg te gaan Wim.
Avatar van Wim Heitinga Wim Heitinga 17-03-2006 04:15
@oekels

verbetert gedrag??

het is nog altijd "verbeterd gedrag"


Dank u wel.
Avatar van Wim Heitinga Wim Heitinga 17-03-2006 04:15
@Hama

Met de taida rap hebben ze zichzelf weer eens overtroffen.
Kan het goedkoper?


Het is walgelijk en zeer onsmakelijk.
Nog genoeg werk aan de winkel dus voor deze GS-WATCHER.
Avatar van Ockels Ockels 17-03-2006 04:15
verbetert gedrag??

het is nog altijd "verbeterd gedrag"
Avatar van Wim Heitinga Wim Heitinga 17-03-2006 04:15
@Hama

goed dat je alert blift, trekken we overigens nog samen op tegen die vunzigheid?
Ik hoor het wel.


Jouw laatste comment in het ''Taida diss'' topic is in ieder geval een goed begin.
Avatar van hama hama 17-03-2006 04:15
Nou wim,

Met de taida rap hebben ze zichzelf weer eens overtroffen.
Kan het goedkoper?
Avatar van Wim Heitinga Wim Heitinga 17-03-2006 04:15
@crixus

Ik wist dat jij het domste mannetje van het gs-klasje was, maar zó dom!
Avatar van hama hama 17-03-2006 04:15
Wim,

goed dat je alert blift, trekken we overigens nog samen op tegen die vunzigheid?
Ik hoor het wel.

Hama
Avatar van crixus crixus 17-03-2006 04:15
Raar hè, dat Geen Stijl de actualiteit volgt, en niet een verborgen anti-moslim agenda heeft. Dat lijkt me best kut voor je, zo'n ontdekking. Dan lijkt een weblog oorlog voeren een stuk minder zinvol en toon je eigenlijk je eigen vooroordelen en belachelijkheid aan.
Mensen in glazen huizen moeten niet met stenen gooien.
Avatar van googledaddy googledaddy 17-03-2006 04:15
googledaddy
http://googledaddy.blogse.nl
Net even anders,rodden,achterklap,spannend,duister,
kortom nieuws is nieuws
Avatar van de bier de bier 17-03-2006 04:15
@Nachtvlinder 14 maart 2006 03:36
En daarom zit jij hier op een log te reageren wat zonder GS niet eens van de grond zou zijn gekomen.
Avatar van Wim Heitinga Wim Heitinga 17-03-2006 04:15
@de bier

Trouwens, voor ik het vergeet, jij ook nog gefeliciteerd met jouw 22e plaats.
Zul je best trots op wezen, niet?
Avatar van de bier de bier 17-03-2006 04:15
@Wim
Ik ben altijd allergisch voor personen die een ander direct dom noemen. Dus op jouw log worden personen die op GS reageren dom genoemd? Je hebt al een volgeling in nachtvlinder gevonden. In die zin verschil je dus niets in fleisch met z'n log. Ach, ik sta op een lijstje op 22. Tja...
Avatar van Wim Heitinga Wim Heitinga 17-03-2006 04:15
@de bier

Niet iedereen wordt meteen dom genoemd.
En Jij zeker niet, toch?
En velen zullen best intelligent zijn, maar gedragen zich dom, lees dat gastboekje nog maar eens van Neviathiën


.
Een van de vele slachtoffers van het verbale geweld uitgevoerd door de stijloze!
Avatar van de bier de bier 17-03-2006 04:15
Dat volspammen van een gastenboek is ook niet mijn ding, hoewel sommige figuren er wel om vragen. Bij Corpsballen die vrouwen of buitenlanders weigeren bijv. heb ik er niet zoveel problemen mee. Maar ik zie je regelmatig dat Neviathien logje erbij pakken. Jij gaat dat meisje toch ook nog niet stalken he? Je klinkt zo verliefd.
Avatar van Wim Heitinga Wim Heitinga 17-03-2006 04:15
@de bier

Lol, niet verliefd en ik ga haar ook niet stalken.
Je kent de reden, normaal gesproken verdwijnt zo'n gastboek binnen een paar dagen.
Neviathien heeft besloten om de comments te laten staan, dus gebruik ik dat om mijn klachten te onderbouwen.
Misschien dat ik in de toekomst een up-to-date lijst ga bijhouden op dit log van virtuele aanvallen van de stijloze.
Maar zoals ik al zei, die gastboeken worden snel verwijdert, en terecht.
En wees nou eens eerlijk, Geenstijl verdiend het om kritisch gevolgd te worden.

En ik wil nogmaals benadrukken dat dit topic bedoeld was als een compliment ten aanzien van verbeterd gedrag ten opzichte van de Moslims in de laatste maand.
Daar mag best een biertje op gedronken worden op die site.Het was dan ook een knappe prestatie van Fleisch&co.
Avatar van zoekmijnipdermaarbij zoekmijnipdermaarbij 17-03-2006 04:15
@Wim. Ik denk dat je ten dele gelijk hebt over de identiteit van reaguurders, d.w.z. ik heb intussen ook het vermoeden dat sommigen door de redactie zelf verzonnen zijn. Dit geldt m.i. trouwens niet voor fuckje. De vraag is echter, wat is het probleem? Kennelijk zijn ze daadwerkelijk in staat een populaire website in stand te houden, iets wat niet iedereen lukt als je mijn hint kunt volgen. Het is -zoals ze zelf al aangaven- een grote goocheltruuk.
En dan nog even het volgende. Waarom denk je dat een site populair wordt als er vaker moslims negatief belicht worden? Als niemand het er mee eens was, kwam er ook niemand, of wel soms? Mijn enige kritiek op GS is (nog steeds) het belachelijk maken van individuen, zoals richard radiokies, fleur, enfin, noem ze maar op. Ze blijven ze lastig vallen en dat vind ik jammer. Voor de rest is mijn mening over GS alweer een stuk milder geworden. Overigens, ik zou mijn ego niet te groot laten worden door te denken dat dit aan jou te danken is. In dat geval moet ik je er als zovelen op wijzen dat je eigen bezoekersaantallen juist aan hen te danken zijn en niet andersom.
Avatar van Nachtvlinder Nachtvlinder 17-03-2006 04:15
@De bier

Je bent erg beledigd door het woordje "dom"

Hier hoef ik dan ook niet verder op in te gaan, lijkt mij.

En ik behoor liever tot Wims sekte, dan tot die van de stijllozen!
Avatar van Wim Heitinga Wim Heitinga 17-03-2006 04:15
@zoekmijnipdermaarbij


Ik denk dat je ten dele gelijk hebt over de identiteit van reaguurders, d.w.z. ik heb intussen ook het vermoeden dat sommigen door de redactie zelf verzonnen zijn. Dit geldt m.i. trouwens niet voor fuckje. De vraag is echter, wat is het probleem?


Het probleem daarmee staat hierr beschreven.

Kennelijk zijn ze daadwerkelijk in staat een populaire website in stand te houden, iets wat niet iedereen lukt als je mijn hint kunt volgen.


Misschien kan ik de hint niet volgen, maar het Volkskrantblog is bijzonder populair en heeft een groter aantal bezoekers en comments dan Geenstijl.

En dan nog even het volgende. Waarom denk je dat een site populair wordt als er vaker moslims negatief belicht worden?

Dat komt omdat er helaas nogal wat racisten rondlopen in Nederland, daarbij is het een van de doelgroepen van Geenstijl.
Avatar van Wim Heitinga Wim Heitinga 17-03-2006 04:15
@DiagnosisTyphus

DiagnosisTyphus? Whahaha, nog zo'n infantiele GS-nickje.
Lul toch niet zo man. Dit topic was duidelijk bedoeld om jezelf ff als wereldverbeteraar te prijzen

Dit topic was bedoeld als compliment, een die verdiend was wegens goed gedrag.
Alleen heb je blijkbaar nog niet door dat je jezelf alleen zwaar voor paal zet door alle reaguurders maar even over een kam te scheren met je denigrerende nieuw bedachte woordjes 'GS-mongolenleger', 'GS-logje' en 'GS-klasje'.

Ik scheer niet iedereen over een kam, lees nog maar eens goed. Maar jij voeld je gewoon aangesproken, kan ik me best voorstellen.
Toegegeven, het levert altijd veel publiciteit op om GS even een schop te geven. Maar geef dan tenminste ook toe dat het je daar om gaat.

Als je mijn blog zou kennen dan had je geweten dat ik geen extra publiciteit nodig heb.
Het gaat mij om het corrigeren en heropvoeden van Geenstijl.nl en een deel van het volk dat daar pleegt te komen.
En bij een goede opvoeding horen ook complimentjes van tijd tot tijd!
Avatar van de bier de bier 17-03-2006 04:15
Nachtvlinder 14 maart 2006 21:26
En wat maakt jouw sekte beter dan een andere sekte?
Avatar van de bier de bier 17-03-2006 04:15
@Nachtvlinder
Wim Heitinga probeert nog een onderbouwt antwoord terug te geven, moet jij ook eens proberen. Komt iets verstandiger over...
Avatar van Wim Heitinga Wim Heitinga 17-03-2006 04:15
@nietpreacher

Als je je ook maar enigszins in de reaguurders verdiept zou hebben, zou je moeten weten dat "preacher" er over het algemeen een redelijk genuanceerde mening op nahoudt en alles behave een racist is. Laat ik het zo zeggen, als "preacher" een racist is..."well slap me silly and call me Adolf

Nee, Adolf ga ik je zeker niet noemen.
Wel ben jij zo'n mongolide exponent van het gs-logje.
Waar zie jij ergens staan dat ik idioot preacher een racist zou hebben genoemd?
Avatar van DiagnosisTyphus DiagnosisTyphus 17-03-2006 04:15
@Wim
Lul toch niet zo man. Dit topic was duidelijk bedoeld om jezelf ff als wereldverbeteraar te prijzen. Alleen heb je blijkbaar nog niet door dat je jezelf alleen zwaar voor paal zet door alle reaguurders maar even over een kam te scheren met je denigrerende nieuw bedachte woordjes 'GS-mongolenleger', 'GS-logje' en 'GS-klasje'.
Toegegeven, het levert altijd veel publiciteit op om GS even een schop te geven. Maar geef dan tenminste ook toe dat het je daar om gaat.
@zoekmijnipdermaarbij
Fleur vraagt er om. Als je zo aandachtsgeyl bent dat je onder andermans naam lovende stukjes over jezelf schrijft en vervolgens nogmaals de fout in gaat door je eigen Wiki wat op te leuken, kan je die aandacht verwachten ook.
Avatar van Robert Engel Robert Engel 17-03-2006 04:15
Da's toch intrigerend, dat heropvoeden van Wim.

Waarom wil iedereen dat toch? Doet me denken aan de tijden dat ik hier nog furore maakte als meest gehate man. Men wilde mij heropvoeden. Waarom willen mensen dat toch, heropvoeden?
Avatar van anoniem anoniem 17-03-2006 04:15
@Wim

"DiagnosisTyphus? Whahaha, nog zo'n infantiele GS-nickje."
Je zit zo vast in de verkleinwoorden m.b.t. GS, dat je een bijvoeglijk naamwoord ten onrechte maar een 'e' meegeeft? Maargoed, mijn nick is iig creatiever dan ordinair je eigen naam promoten. En daarbij: m.i. gaat het nog altijd om wat iemand te melden heeft, i.p.v. om de naam. In jouw geval heb je relatief een vrij grote naam.

"Dit topic was bedoeld als compliment, een die verdiend was wegens goed gedrag."
Eerst vertellen dat na JOUW optreden GS een ommezwaai heeft gemaakt, en daarna schijnheilig bescheiden doen dat het toch niet allemaal jouw werk is. Nee, hoe kan ik daar nou zoiets achter zoeken.

"Ik scheer niet iedereen over een kam, lees nog maar eens goed. Maar jij voeld je gewoon aangesproken, kan ik me best voorstellen."
Nee, je hebt het over een paar uitzonderingen op de regel (waar je waarschijnlijk jezelf ook toe rekent).
GS is gewoon een grote internetdebatplaats. Op elke soortgelijke site zijn wel een paar debielen te vinden (ook hier op VK-blog, als ik je eerdere posts mag geloven), en zulke lui springen er inderdaad uit. Maar blijkbaar haak jij af zodra je de fipo gelezen hebt, als je het overgrote deel gelijk maar het Downsyndroom aansmeert.

"Als je mijn blog zou kennen dan had je geweten dat ik geen extra publiciteit nodig heb.
Het gaat mij om het corrigeren en heropvoeden van Geenstijl.nl en een deel van het volk dat daar pleegt te komen."
Ach ja, je hebt ook nog niet verteld dat je zo'n nobele bescheiden wereldverbeteraar bent. Goed dat je dat toch nog even doet, want ik had er zo overheen gelezen.
Als je echt de maatschappij wilt verbeteren, word dan jeugdwerker in een achterstandswijk ofzo.
Avatar van Wim Heitinga Wim Heitinga 17-03-2006 04:15
@Robert Engel

Jongen, je leeft nog.
Was al bang dat de AFA je te grazen had genomen.
Dat was wel een lange radio stilte van jou op LWH!
Als je het een beetje gevolgd hebt dan zou je weten dat ik nu het stokje van je heb overgenemen.
Die van meest gehate VKblogger.

Waarom willen mensen dat toch, heropvoeden?

Het antwoord daarop staat verwerkt op een aantal politieke stukjes van mijn hand die je elders op dit blog kunt terug vinden.
En als jij mij een beetje kent dan weet je het antwoord natuurlijk allang.
Enne, wanneer gaat die tent''LWH' van je weer open?
En ben ik nog welkom?
Avatar van schaamstreek schaamstreek 17-03-2006 04:15
Even weer "jouw" site bekeken voor wat nieuws en op aanraden van.......Geen nieuws zie ik?!?
Avatar van schaamstreek schaamstreek 17-03-2006 04:15
Nogmaals en volgens mij ben en blijf je verstandelijk te beperkt, maar mensen op hun "nick" systematisch af blijven rekenen is zo puberaal! Dit moet een hobby zijn zonder dat je er euro 'tjes voor ontvangt. En kom maar Wim met je labiele reactie.........
Avatar van DiagnosisTyphus DiagnosisTyphus 17-03-2006 04:15
Ja Wim, kom er maar weer in. Ik lees je gezwets in de ochtend wel weer.
Avatar van Wim Heitinga Wim Heitinga 17-03-2006 04:15
@DiagnosisTyphus
GS is gewoon een grote internetdebatplaats.

*proest* wil je best serieus nemen, maar met dit soort onzin lukt het me echt niet.
Op elke soortgelijke site zijn wel een paar debielen te vinden

*proest* een paar? LOL.
Ach ja, je hebt ook nog niet verteld dat je zo'n nobele bescheiden wereldverbeteraar bent. Goed dat je dat toch nog even doet, want ik had er zo overheen gelezen.
Als je echt de maatschappij wilt verbeteren, word dan jeugdwerker in een achterstandswijk ofzo.

Er zijn ook andere manieren om de maatschappij te veranderen, en een jeugdwerker in een achterstandswijk doet daar nou niet echt aan mee.
Hoef ik jou toch niet uit te leggen, toch?
Avatar van DiagnosisTyphus DiagnosisTyphus 17-03-2006 04:15
Je bewijst gelijk weer mijn stelling dat je niet voorbij de eerste paar posts leest.

"*proest* een paar? LOL"
Ah, het gaat dus om de hoeveelheid? Zie het ook eens in verhouding, voor een verrassend effect.

"Er zijn ook andere manieren om de maatschappij te veranderen, en een jeugdwerker in een achterstandswijk doet daar nou niet echt aan mee."
Jazeker. Want jij bent een linksche geytewollensok die het probleem van criminele Mocro's en verkrachtende Kaapverdianen niet wil zien.
Nee, neem dan de mensen die daar over klagen. Daar moesten we eens wat aan doen!

*Gaat er nu echt even tussenuit*
Avatar van Wim Heitinga Wim Heitinga 17-03-2006 04:15
@schaamstreek

Het valt gewoon op dat debielen zoals jij, met een nog ergere nickje, hier komen reageren.
Heb je je dat weleens afgevraagd?
Of gaat dat jouw verstandelijke vermogens te boven?
Avatar van Wim Heitinga Wim Heitinga 17-03-2006 04:15
@DiagnosisTyphus
Jazeker. Want jij bent een linksche geytewollensok die het probleem van criminele Mocro's en verkrachtende Kaapverdianen niet wil zien.
Nee, neem dan de mensen die daar over klagen. Daar moesten we eens wat aan doen!

Lol, linksche geytewollensok.
Jazeker, daar ben ik één van!
whawhawhawhwha
Avatar van crixus crixus 17-03-2006 04:15
citaat: "*proest* wil je best serieus nemen, maar met dit soort onzin lukt het me echt niet."
citaat: "*proest* een paar? LOL."


't Is moeilijk om op inhoudelijke kritiek te reageren als je met een bek vol tanden staat. Dan komt er weinig meer uit dan *proest*

Nog een citaatje: "Dat komt omdat er helaas nogal wat racisten rondlopen in Nederland, daarbij is het een van de doelgroepen van Geenstijl."

Natuurlijk, iedereen die kritisch is over immigranten van niet-westerse oorsprong is meteen een racist. Welja... En is die reactie van jou in wezen ook maar IETS anders dan iemand die een marokkaans tasjesdiefje op een scooter een hakbarretje noemt? Komt op mij over als eenzelfde soort onderbuik reactie, alleen dan lekker politiek correct. Je bent in wezen geen haar beter, je bent gewoon een hypocriete moralist.
Ga eens een tijdje in Diamantbuurt wonen Wim, of in de Schilderswijk. Dan weet je waar je over praat. In die vinex-wijk van Almere van je kom de maatschappelijke problemen met onze medelanders niet zo snel tegen namelijk.
Avatar van Wim Heitinga Wim Heitinga 17-03-2006 04:15
@schaamstreek
Wim, even over jouw nivo........hoe ben je binnen gekomen bij de Volkskrant?

Ze hebben mij een prachtige aanbieding gedaan,fors salaris, auto van de zaak en een exclusieve ballenbak.
Kon dus niet weigeren, vandaar.
Maar nu niet verder vertellen, worden mensen alleen maar jaloers van.
Avatar van schaamstreek schaamstreek 17-03-2006 04:15
Heerlijk zoals je iedere keer hapt, bwahaahaaa! Puber!!!!!!!!!
Avatar van crixus crixus 17-03-2006 04:15
Je beweert het elke keer weer. Is het niet expliciet dan wel impliciet. Geen Stijl behandelt gewoon onderwerpen uit de actualiteit, net zo als de Volkskrant, alleen doen ze dat op de hun bekende toon, gelijk de volkskrant op hun belerende betweterige toontje.
Avatar van schaamstreek schaamstreek 17-03-2006 04:15
Wim, waar ben je nou? Ik mag niet hopen dat je onder je Dagobert-Duck-dekbed bent gekropen zonder te reaguren. Slaap je toch al zo slecht van!
Avatar van schaamstreek schaamstreek 17-03-2006 04:15
Fors salaris, auto van de zaak, Volkskrant.........
Avatar van King of controversy King of controversy 17-03-2006 04:15
@ Wim
Ik hoop toch zo dat ik niet bedoeld wordt met het stijlloze mongolenleger.
Avatar van Wim Heitinga Wim Heitinga 17-03-2006 04:15
preacher 15-03-06 @ 00:14 gs-logje
Wimpie laat zich wel kennen....
Staat hier een quote van hem of niet....?
preacher 14-03-06 @ 23:12

Tja, dacht het wel.
Of topic
(Quote)
Wim H. 14 maart 2006 21:16

Ik denk dat je ten dele gelijk hebt over de identiteit van reaguurders, d.w.z. ik heb intussen ook het vermoeden dat sommigen door de redactie zelf verzonnen zijn. Dit geldt m.i. trouwens niet voor fuckje. De vraag is echter, wat is het probleem? -
Zo, zullen we het dan nooit meer over die eikel hebben ? Klaar....


Zielig figuur om m'n IP erop te knallen. Ik ga daar niet meer op hem reageren.

Ja preacher, dat stelde ik dan ook voor.
Hypocrieten die hier de heledag rondhangen kan ik missen als kiespijn.
Avatar van Nachtvlinder Nachtvlinder 17-03-2006 04:15
@De Bier:

Dat is nogal een domme opmerking.

Dus jullie zijn nog trots op dit stukje ook.. Hoe kan het nog anders

Aandacht is aandacht natuurlijk, ofnie?
Avatar van Wim Heitinga Wim Heitinga 17-03-2006 04:15
@crixus

't Is moeilijk om op inhoudelijke kritiek te reageren als je met een bek vol tanden staat. Dan komt er weinig meer uit dan *proest*

Nogmaals, inhoudelijk ben ik vaak genoeg, lees mijn topic's maar.
Maar om op de zelfde vragen iedere keer een antwoord te moeten geven die ik al een aantal maal gegeven heb, tja, daar pas ik voor.
Mijn verhaal is duidelijk.
Jij wilt het maar niet tot jouw botte kop laten doordringen dat dit topic als een compliment bedoeld is.
Jij blijft je namens iedereen aangevallen voelen.
Prima, maar zoek dan professionele hulp.
Natuurlijk, iedereen die kritisch is over immigranten van niet-westerse oorsprong is meteen een racist.

uh, waar zie jij mij dat beweren?
Ik heb in een eerdere topic over Geenstijl voorbeelden genoeg aangehaald!
Avatar van schaamstreek schaamstreek 17-03-2006 04:15
Wim, even over jouw nivo........hoe ben je binnen gekomen bij de Volkskrant? Pruimen ze jou daar nog een beetje of heb je een eigen ballenbak? Jouw commentaar/reactie is ook ijzersterk iedere keer, voor mij ben je een lichtend voorbeeld aan het worden en ik hoop dat ik er mijn voordeel mee kan doen op GS! Ik spreek je snel ok?
Avatar van de bier de bier 17-03-2006 04:15
@Nachtvlinder 14 maart 2006 14:28
Ach, iemand bij voorbaat dom noemen past ook prima bij dit weblog. Ben jij een lid van Wim's sekte? Je klinkt al net zo als hem..
Avatar van Wim Heitinga Wim Heitinga 17-03-2006 04:15
@ de bier

Nou zeg, normaal ben je altijd zó aardig.
Alleen de stijloze worden hier dom genoemd.
Trouwens, heb je wel tijd om hier te komen?
Moet je niet fuckje gaan feliciteren op gezag van Hoxha?
Avatar van waarde waarde 17-03-2006 06:51
heee. foei Wim, kritiek wissen is een teken van onmacht.
Avatar van Wim Heitinga Wim Heitinga 17-03-2006 07:01
@waarde
Kritiek wissen?
Zoals je in de comments kunt zien is zo'n 90% kritiek.
Dat blijft ook gewoon staan.
Wel worden comments gemaakt door reageerders met een IP ban verwijdert.
Deze IP bans zijn er dan ook niet voor niets, en aan de comments hier en elders op mijn blok kun je zien dat je best ver moet gaan om zo'n IP ban te krijgen.
Mijn Topic is verder duidelijk genoeg en is ook onderbouwd en zoals je in de comments kunt zien heb ik wel degelijk gereageerd op kritiek.

Dus om over onmacht te spreken!
Avatar van Wim Heitinga Wim Heitinga 17-03-2006 07:36
Update

Helaas ben ik genoodzaakt om vanaf nu comments te bekijken voordat deze worden gepubliceerd.
Na een veelvoud van ziekende en zuigende comments van stijlloze medemensen die zich nick’s aanmeten zoals schaamstreek, Preacher, crixus en DiagnosisTyphus heb ik besloten om de ergste te verwijderen en hun een IP ban te geven.
Als ware Geenstijl ettertjes namen zij hier uiteraard geen genoegen mee en bleven met proxy’s dit log volspammen hopende dat ik op hun provocaties zou ingaan.

Uiteraard kunt u gerust blijven reageren.
Dus ook met kritische opmerkingen, en mochten die in de comments of in het topic nog niet beantwoord zijn dan krijgt u uiteraard een antwoord van mij.
Er wordt mij her en der ook verweten dat ik de zelfde terminologie en arrogantie gebruik zoals die van de redacteuren en gasten van Geenstijl gewoonlijk is.
En ja, dat klopt. En daar raken een aantal stijllozen nu van overstuur.
Een koekje van eigen deeg is best pijnlijk.

Voor belangstellende die het niveau van de stijlloze medemens nog niet kent raad ik aan de comments te lezen in het gastboek van neviathien.
Avatar van Jan-Pieter Jan-Pieter 27-04-2006 23:40
Een beetje jammer dat je niet met kritiek om kunt gaan. Je bent zelf toch ook kritisch ten opzichte van anderen.
Avatar van Jan-Pieter Jan-Pieter 27-04-2006 23:42
@nachtvlinder

Deze diss vind ik superrrrrrrssssss
http://dump.geenstijl.nl/mediabase/media/Boze Buur-Taida.mp3

Maar blijkbaar wordt ik, omdat ik een andere mening heb, van het blog verwijderd.

Bij dit bericht worden geen reacties (meer) toegestaan

Profielfoto Wim  Heitinga

Wim Heitinga

Woonplaats: Londen
Man
  • Niet verplicht
  • Je boodschap moet minstens 5 en hoogstens 1500 tekens bevatten
  •  

Wim Heitinga - Celebrities Blog

Sapere aude!

foto Alleen comment's, op het volkskrantblog, ingelogd met het blogid 3294 zijn door mij geplaatst. Al het andere is stijlloze spam. Helaas wordt er nog steeds op diverse weblogs gepost onder mijn pseudoniem. Die comment's worden niet door mij geplaatst en ik distantieer mij dan ook volledig met de inhoud van die posten. Ook de website www.wimheitinga.nl is niet van mij.

Groepen

Favorieten van Wim Heitinga

Laatste reacties

persona

Een Stijlloze Dood
GS rules!: Wim Heitinga = echt een pseudoniem voor "slappe lul" geworden …

persona

Omdat het altijd nog nét iets zieker kan
Jeroen: Wat? Kan ik hier ook anoniem reageren? Wauw, het lijkt …

persona

GeenStijl vuistdiep in de kinderporno met Kim Feenstra - Hollands Next Top Model
Nompi: Jaja, zo onschuldig die ARME Kim Feenstra.. Door pure armoede de …

persona

Een Stijlloze Dood
Wim: Mastruberen = masturberen -.-" Ik reageer wat later :)

persona

Racisme, ies amusement
jemoeder?: inderdaad... wat een triest verhaal. ALTIJD zeiken op GS dat ze …

Archief / RSS

Bekijk het hele archief van Wim Heitinga, of klik op een van de jaren hieronder om een deel van het archief te ontsluiten.

2007
2006

Zoek in het archief



Zoeken

Abonnementen

Alle blogs rss google netvibes
Deze gebruiker rss google netvibes
  •